Alt for tidlig en lørdagsmorra

Siden jeg tenker på han jeg deler seng med har jeg alt stått opp. Jeg begynte å hoste på morrakvisten og da er det jo ikke noe håp om at det går over med det første. Så her sitter jeg! Halvveis i den andre glovarme tekoppen ..

Vi skal i 50-års dag til ei i syforeningen i kveld. Egentlig burde jeg kanskje ha holdt meg hjemme, men det har jeg jo jaffal ikke lyst til. Om jeg bare får dempa denne hostinga for en stund så skal det sikkert gå bra. Mulig virusene ikke liker alkohol? Kanskje jeg rett og slett bare kan drukne de i litt sterke stoffer enn det jeg har forsøkt hittil?

Som prikken over i’en skal vi har vorspiel her. Jada, som man reder ligger man!

Det er ikke meninga å begynne å syte igjen. Men når en har hosta i ett i en uke .. og alle innvollene har bytta plass .. har jeg ikke da lov å klage litt. Bare for å få ut det verste trykket liksom? Ikke later det til at jeg blir bedre heller, snarere verre. Men jeg kan jo ikke fly til legen igjen bare pga. det. Jeg bor der jo nesten. Dessuten var det jo bare et virus. Kan de omforme seg til å bli noe annet om de bare har ligget her og godgjort seg lenge nok?

Bortsett fra dette, så har jeg det egentlig veldig bra nå. Selv om jeg ikke akkurat hadde tenkt å stå opp midt på natta i dag. Det kan tyde på at det blir en laaaaang dag. Får bare holde meg fast og henge med så godt jeg kan.

God morgen til dere, når den tid kommer. :o)

7 kommentarer
    1. Grete: Kan jo ikke droppe vorspielet når det er her det skal foregå. Hehe, angrer litt på det nå, men det er jo litt for seint. Får henge med så godt jeg kan! :o) Det er jo bare snakk om to små timer før festen starter.

    2. PANORAMA: Cosylan virker ikke, og nå har også disse pillene for å dempe hosten også mista sin virkning. Så da vet ikke jeg hva jeg skal gjøre annet enn å vente til det går over.

    3. Håper hosten gir seg snart, slitsomme greier. Du får ta en CRP hos legen hvis det ikke bedrer seg, kan jo være noe bakterielt som kan behandles med antibiotika vettu.. Ønsker deg en fin fredag, håper dere får det hyggelig ikveld, du får bare hive innpå! Klem:-)

    4. Tidlig oppe vi også, halv syv, men det var i grunnen godt…. Cosylan mot hosten:).. Ha en trivelig dag og feiring i kveld, blir sikkert morsomt.

    5. Flere enn meg som er tidlig oppe ja 🙂 og som deg så har jeg det også bare bra, bortsett fra……..
      Ønsker deg en god lørdag og håper at du holder ut litt i kveld, vorspiel burde du muligens droppe men :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg