Hårprodukter på nett

Det er mange år siden jeg shoppa hårprodukter hos frisøren. Hvorfor skal en det når det er så mye billigere på nett? Etterhvert skjønte min frisør også det, at her var det ikke noe å komme etter. Ho fortsatte å fortelle hvilke produkter ho brukte på meg, men lurte aldri på om jeg skulle ha noe .. det var deilig å bli kvitt det der kjøpepresset igrunnen. Jeg kan ikke fordra sånt. Jeg kjøper når jeg vil kjøpe selv. Om noen forsøker å selge meg noe skal jeg iallefall ikke ha det!

Til å begynne med bestilte jeg fra England. Men etterhvert skjønte tydeligvis myndighetene at her kunne de få inn litt cash, så plutselig ble det toll på det du bestilte. Og da var litt av fortjenesten vekk. Ja ikke bare litt heller, det ble jo nesten like dyrt som hos frisøerene. Om du ikke handlet for under 200 kroner da. Men hva får du for det liksom? Ikke så veldig mye. Dessuten pleier jeg jo å samle opp litt, så det blir en del hver gang. Slipper å bestille så ofte da.

Det er mange aktører å velge mellom. Nå skal jeg forsøke Blush.no. Det ser ut som om de ligger veldig godt an prismessig. Bedre enn blivakker.no som jeg har brukt de siste årene.

Jeg er jo veldig glad i alt som kan ordnes over internett jeg da. Har jo til og med ordna meg en drømmemann derfra. Det er utrolig hvor mye flott det er å få fatt i der … ;o)

Shopper du hårprodukter på nett? Hvis ikke, ta en klikk inn på linken her og prøv da vel! :o)

var uri = ‘http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(19032938)a(1914528)’ + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write(”);

8 kommentarer
    1. Georgine: Jeg har ikke handla på blush.no selv, men begge døtrene min har. De sier det er mye billigere enn hos frisøren og blivakker.no f.eks. Det er ikke toll på det, så da er det vel norsk? Jeg er litt der at jeg handler når de har supertilbud på tingene jeg trenger, så da er det iallefall VELDIG billig. Og det har de tydeligvis ofte.

    2. Hadde samme erfaring som deg. Billig, men plutselig ble det toll og mva på det. Men har du erfaring fra blush.no? Er det norsk og hvor billigere er det enn hos frisøren?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg