Lille kattepus

Jeg har alltid hatt dyr. Katter, hunder, hamstre, fugler, fisker, skilpadde .. you name it! Men her er iallefall de siste kattene jeg hadde. De lever ikke lengre noen av dem, og derfor bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle ha nye etter disse. Det er så fælt når de dør ..

Ellers er det en særdeles sløv start på dagen her. Er ikke helt pigg for å være helt ærlig. Kjentes ut som om jeg fikk influensa i går, verka over alt og sovna foran tv’n kl. 21!! Herregud, trodde det var drømmemannens domene. Det ble nesten litt pinlig rett og slett. Her som jeg har mobba han etter alle kunstens regler fordi han ligger der og snorker og ser teit ut … Er det ikke nok at jeg har overtatt uvanen med å sitte der og glo på skjermen hele kvelden? Må jeg liksom overta sovinga også??

Jeg hadde jo masse tulipaner her. Men da jeg kom opp her hadde tydeligvis den aller fulleste vasen hatt litt for lite vann til innboerne. De så ut som om de var på vei inn til kjøkkenet for å få seg noe å drikke. Stakkars! Ikke bra. Det var mer enn nok vann i går da jeg sjekka, men de må ha vært enormt tørste etter helga. Så nå prøver jeg likegodt å drukne de i vasken! Vet ikke helt åssen det går, men det er verdt et forsøk. Kanskje får de i seg nok vann til å leve ut uka. Håper det!

Ønsker dere alle en fin mandag! :o)

7 kommentarer
    1. Søte kattepuser 🙂 jeg har også mistet mine og orker heller ikke å få meg nye 🙁
      Snorking ja :)) jeg trodde også det var gubbens domene helt til døtrene mine spilte inn snorkinga mi hihi

    2. Har hatt en omgang med hengende tulipaner idag jeg også. De vokser jo så mye i løpet av ei helg at jeg har klippet av dem litt og gitt dem mer vann. Håper formen bedrer seg, ha en fin dag! 🙂

    3. Åååh så skjønne pueskatter, ja det er fryktelig trist når de forsvinner.
      Kjenner til den snorkingen forran tv`n om kveldene.. hihi..
      Håper formen er stigende , fortsatt god bedring;-)
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg