Skal være barnevakt

I dag sto jeg opp tidlig. Fordi vekkerklokka peip. Jeg skal passe det yngste barnebarnet mens mora er på skolen. Eller universitetet heter det vel om en skal være mer nøyaktig. Synes ho er ei tøff ung dame, babyen er bare 5 uker og ho er alt begynt å studere igjen.

Har ikke passa han så lenge før. Bare noen timer en gang. Og morfaren var kjempemisunnelig for at jeg var her og skulle passe hans barnebarn, mens han måtte på jobb. Tror nesten han var inne på å ta en sykedag.

På øyeblikket skal jeg bort på busstoppet og hente vidunderet. Gleder meg, ser frem til en flott dag og håper dere får det samme.

:o)

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg