Den forhatte stolen

Jepp. Skulle hatt en tur dit i dag jeg. Men så avbestilte jeg. Tok en liten hvit løgn om at jeg hadde hatt magesjau i natt. Og jeg var den tredje som ringte om det på morrakvisten. Fem minutter etter at de hadde åpnet. Jaja. Litt dårlig samvittighet, men orka rett og slett ikke det der akkurat nå. Dessuten er jeg jo ikke i rett by engang …

Fikk ny time to dager før julaften. Frister sikkert like lite da også, men kan kanskje ikke ta den samme unnskyldninga en gang til. Og igrunnen må en jo gå der. Hvert tredje år i det minste. Hvis ikke får en jo innkalling fra høyere hold, sånn om det nærmer seg fire år siden de har kikka innom …

Åh, mannfolk skulle bare visst hvor heldige de er! Bare se det for deg, om det var mannen som måtte til pers i den stolen. Hadde han gått? Neida. Ikke om det så var selve stoltheten det gjalt! Jeg er overbevist om at hadde det vært noe galt nedi der så hadde de fleste mannfolk bare gått sånn, til hele stellet ramla av! For hvem har vel lyst til å slenge godsakene på bordet for hvemsomhelst?

Det har ikke jeg heller. Men hjelper det noe?

2 kommentarer
    1. Åå som jeg kjenner meg igjen. Min lege har klistret et fint maleri i taket,så har man noe å se på imens 😉 Lykke til neste gang. (da må du være flink å gå da;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg