Drømmemannen min

Du gjør alt du kan for at jeg skal ha det bra
Sier du elsker meg hele tiden
Sier at jeg er fin, snill og alt du kunne ønske deg
Du handler og lager mat
Går tur med hunden

Alt det jeg burde ha gjort …
for det er jo tross alt jeg som bare går hjemme og slenger

Du kommer aldri med sårende kommentarer
selv ikke når jeg ikke har gjort en dritt hele dagen
Du er bare glad for å komme hjem til meg
sier du har savnet meg mens du var på jobb

Du er den beste mannen jeg kunne fått
og du har den beste armkroken i verden
Jeg synes du er flott å se på, høy, trygg, god,
spennende, sexy og helt perfekt for meg

Vet igrunnen ikke åssen jeg skulle klart
de siste månedene uten deg
og jeg skjønner ikke helt at du holder ut med meg nå
At du ikke klager litt iallefall

Jeg er tross alt kjempeheldig
og føler jeg har den beste støttespilleren i verden
Jeg kommer sterke tilbake snart
og da skal jeg gi igjen for alt du har gjort for meg nå

Jeg elsker deg

9 kommentarer
    1. Så deilige kjærlighetserklæringer! Godt å lese og godt for dere å gi hverandre:-) man kan ikke få lovpriset den andre nok, det blir aldri for mye:-)

    2. Du gjør og har gjort utrolig mye for meg og. Å være sammen med deg gjør også den ellers så grå hverdagen til noe helt noe helt fantastisk. Utrolig deilig å komme hjem fra jobb å vite at du er glad for å se meg. ELSKER DEG 🙂

    3. tnåå, så utrolig skjønt! du har ett telent i å skrive vakkert, men siden du skrev noe sånn må du jo være en god person du og!
      Kjempetøff blogg og btw 😀

    4. Aw, så søtt 🙂
      Sorry for reklamering, men jeg er fulstendig nødt denne ene gangen!! Hvis du gidder; gå inn på bloggen min og meld deg på adventskalenderen min.. Trenger mer enn 24 stk inntill kl 00.00 i kveld. Dere kan vinne en header eller en vurdering, og på selveste julaften får den som vinner der begge delene! Håper jeg ikke ble alt for mye til bry, men prøv å ta deg tid hvis du gidder! Takk.

    5. Ja, Marit. Du er kjempeheldig som har en mann som Terje, MEN du har utrolig mye godt i deg du og. Du er nok verdt å være glad i for de som er rundt deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg