Vinglepetter

Har gleda meg til syforening i fjorten dager nå. Åsså går jeg hen og blir sånn halvsyk og ekkel. Typisk min flaks! Først sender jeg melding at jeg ikke kommer. Men så fant jeg ut at jeg faktisk ikke har tatt en eneste tablett for å prøve å bli kvitt disse influensalignende smertene som sannsynligvis kommer av vaksinen. Litt sånn typisk meg det der, det går sikkert over av seg selv, etterhvert … 

En halvtime etter fyker det ut en kontramelding. Så jeg håper at ibux og andre godsaker gjør susen nå, sånn at jeg kommer meg avgårde i kveld. Trenger litt sosialt liv, se andre folk enn mannen (og ungene som stikker innom innimellom), selv om jeg absolutt nyter det synet.

Har forresten strevd litt med nytt design her på bloggen i ettermiddag. Jeg skjønner ikke så mye av sånne html-koder og alt dette her, men etterhvert ble det jo en liten forandring likevel. Med litt hjelp fra sønnen min. Jeg synes det gamle var så trist igrunnen, nå opp mot juletider. Men akkurat da jeg laga det sto det helt i stil til humøret mitt. Heldigvis har det forandret seg en smule siden den gang. Iallefall innimellom.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg