Tja … enda en bortkasta dag …

Jeg har igrunnen bare sittet her idag og gjort minimalt! Bretta litt tøy og sånn. Middagen var to pizzaer fra Pizzabakeren. Til stor glede for arvingen selvsagt. Og drømmemannen var ikke akkurat lei seg han heller. For meg er det likegyldig hva vi spiser, har igrunnen ikke lyst på stort. Men jeg blir ikke slankere av den grunn. Må være et eller annet i de pillene jeg kjører i meg. Motsatt effekt av slankepillen altså! Bli feiende feit og flott! Akkurat hva jeg trengte nå …

Føler at resten av kvelden fortsetter i samme sporet. Bortkasta. For jeg har ikke lyst til å gå på den der sammenkomsten med kollegaene mine … jeg er sliten og trøtt og litt lei. Veldig lei egentlig. Lei det meste igrunnen. En sånn dag altså! Åsså fryser jeg det ene øyeblikket og får en hetetur utav helvete det andre øyeblikket. Ååååh!! Hva galt har jeg gjort for å fortjene dette her igrunnen?

Jeg som trodde at jeg var ei av de “snille” jentene. De der som alle sier at alt ordner seg for. Ikke for det, jeg har jo aldri trodd at noenting ordner seg om en ikke gjør noe for det selv … så da er de vel bare viljen min det er noe galt med da kanskje? Og det er jo enda verre …

Hadde det enda vært sommer og sol og godt og varmt. Da kunne jeg jo ha sittet om kveldene og kikka på denne utsikten fra terrassen på hytta. Brukte dagen ute i sola og blitt flott og brun i det minste. Iallefall brun. Bedre å være brun og feit enn blåhvit og feit! Og jeg som snart skal til det store utland og gå rundt i bikini til og med … gleder meg ikke til det heller akkurat nå. Skrekk og gru!! Jeg må få dratt meg selv opp av denne gørra og begynne å leve igjen. Men hvor skal jeg begynne?

Jepp! Det var nok en klageblogg fra kjærringa i overgangen … godt du bare kan klikke meg vekk igjen. Skulle ønske det var så lett å bli kvitt dette her. Klikk i krysset – og poff! – der var livet helt greit og tilbake til normalen igjen. Tror jeg ønsker meg et sånt “tilbake til fortiden kryss” til jul. For akkurat her jeg befinner meg nå synes jeg ikke det er så kult å være lengre.

7 kommentarer
    1. Åffff.. Ja det med blodpropp kjenner eg godt til. fysj… Da har eg et godt råd som fikk av ei venninne, ho hadde det så grusomt…. ho rett og slett trimma det av seg, hihihi… det prøvde eg ei stund og det hjalp faktisk godt på og slite ut kroppen… men som sagt.. dette med overgangsplagene er noe herk… Håper at du finner noe som hjelper deg;-)
      Ha en fin dag videre

    2. Problemet er det allis, at jeg har hatt blodpropp en gang, og kan ikke ta østrogen. Hadde jeg kunnet det så er det mulig at jeg ikke hadde vært akkurat her jeg befinner meg nå. Iallefall ikke så langt nede …

      Ellers takk til dere andre som kommer med oppmuntrende ord her inne. Det hjelper. Litt. 🙂

    3. Off.. Dette var ikke bra, håper du kan få hjelp for plagene dine, denne overgangstiden er noe herk, mye som skjer med kroppen , kanskje du skulle snakket med legen om østrogen? da får du søvnen tilbake og svettetoktene forsvinner. Har vært inne på tanken sjøl, men det har bare blitt med tanken enn så lenge.. Ønsker deg en fin kveld videre.

    4. Ønsker jeg kunne ha hjulpet deg til å finne ut hva det er som skal til for at du skal bli sånn som du ønsker å være.. Dette er slitsomt for deg, håper at du snart finner ut av hva som skal til for at du skal komme deg videre. Ønsker deg alt godt og en fin kveld:-)

    5. Skjønner du blir lei og ønsker deg bort fra alt og slike dager er ikke gode. Det er lov å bli lei iblant og håper du finner gnisten snart tilbake. Ønsker deg en fin kveld 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg