Deppeguri

Ja, jeg føler meg litt deprimert må jeg innrømme. Men det var jo nettopp det alle disse pillene skulle motvirke, trodde jeg. Så hvorfor blir jeg mer og mer lei for hver dag som går? 

I dag lå jeg en time i senga etter at jeg hadde våknet. Bare lå der. Tenkte ikke på noe spesielt heller. Sov ikke noe godt i natt og måtte på en måte samle krefter til å gidde å stå opp. Vet det er kjempesløvt! Ikke det at jeg ligger hele formiddagen, for det gjør jeg ikke! Er alltid ute av senga mellom 8 og 10 engang. For meg er det langt på dagen … så hvorfor er jeg så trøtt hele tiden?

Har masse ting jeg kunne ha gjort, om jeg orker. Bl.a. klippe noen busker på baksiden av huset. De hadde visst grodd litt for mye ned fra muren og ut i veien. Mente en nabo. Han var litt sur. Men jeg har igrunnen ikke gjort en dritt i hagen i hele høst, og enda mindre utenfor, bak huset! Så dermed blir nok vårens blomsterflor i 2011 temmelig tynt og stusselig. Burde nok ha skjerpet meg … tar vel ikke mer enn noen få timer …

Jeg har vært ute å gått i det fine høstværet. Nydelige farger, og verdens skjønneste hund som turfølge. Likevel hadde jeg bare lyst til å sette meg ned å grine. La tårene trille. Men tror du det kom noen tårer? Neida!

Jeg føler jeg lever litt i en ullen, grå gørr akkurat nå. På en måte er jeg verken glad eller trist, bare likeglad! Er det bare en overgangsfase tro, eller blir det bare sånn fremover?

Kan ikke si at æ lier det no særlig …

Vi har et flott turterreng rett utenfor døra.

3 kommentarer
    1. Hvis de ga deg antidepresiva av et el annet slag så reagerte du helt normalt, de tar da 6 uker før full effekt, men ikke alle tåler de, og de kan gi også en suicidal effekt spesielt de to første ukene

    2. diagostini.: Takk for kjempekoselige ord. Fikk en fin kveld i går, sammen med et par venninner og mannen min som kokk. Veldig godt lammelår. 🙂 Så jeg håper resten av helga blir som kvelden i går, selv om de nettene er litt lange.

      Hunden ja, det er en schæfertispe på 4 år. Zenta heter ho. Veldig fin og snill. Men litt mye lyd i ho. Ikke i form av gneldring og bjeffing, men heller sånne små grynt og “snakking”. Hele tiden. Det er min tredje hund av denne rasen. Ulempen med kjæledyr er dessverre når de blir syke eller gamle. Det er kjempetrist. Forhåpentligvis får vi beholde denne mange år enda …

      God helg til deg og dine også! 🙂

    3. Uff, å uff, det var veldig trist lesing, men håper at morgendagen blir bedre en den var i dag 🙁
      Må jo flire litt også når jeg leser det du skriver, du skriver så bra, ser for meg den sure naboen din, drit i han. Det er dine busker.
      Den eneste trøsten jeg kan komme med er at jeg mange ganger har det på samme måte som du, uten at jeg helt skjønner hvorfor jeg er trist å lei,bare er det noen dager, jaggu ikke enkelt dette livet desverre.
      En utrolig flott hund dere har, måtte vise min mann bildet av den fine hunden deres:)
      Vi har en gammel støver på 12 år, sover mye, dårlig til bens og mye giktplager, så det spørs hvor leng vi får ha henne. Blir så ufattelig trist den dagen hun ikke er hos oss lenger, vil ikke tenke på det engan.
      Håper at morgendagen din ser litt lysere ut enn den har gjort i dag. Kanske det må gå litt tid for medisinen virkelig begynner å virke, du må ta en prat med legen din om du ikke føler deg noe bedre av den medisin du bruker nu, kan jo være også at den ikke har noe effekt på deg, at det er noe anna medisin du må prøve?
      Håper du får en god natts søvn i natt og en riktig fin helg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg