Rundt øya – i kajakk

Ble litt morratrim på meg gitt. Været var bare så utrolig fint da vi sto opp. Før vinden tok tak. Sjøen lå speilblant og nesten ropte på meg. Uten en krusning, og iskald! Jeg har jo ikke noe tørrdrakt eller annet sånn fjongt utstyr Så jeg holdt meg ganske nærme land i tilfelle uhellet skulle være ute. Mobilen hang rundt halsen i en vanntett pose, sånn at jeg bare kunne ha kravla meg opp en eller annen plass og ringt etter mannen for å bli redda. Regner med at jeg hadde klart å svømme to, tre meter .. håpte iallefall det. Me nå slapp jeg heldigvis å finne ut av det. ;o)

Vel tilbake til utgangspunktet. Og det aller verste med hele padleturen står for tur. Nemllig å komme opp av denne greia igjen, og på land, aller helst i tørr tilstand. Det endte med at jeg til slutt bare tråkka uti og gikk opp badetrappa! Og ja, vannet var dritkaldt. Selv om sønnen til kusina mi faktisk bada. Slå den da!

Har kost oss på brygga i hele dag. Sammen med søstera mi og samboeren. Vi har til og med fått olja teaken på båtene. Så får vi se hvor lenge det holder seg fint. Skjærgårdspåske er jaggu ikke så galt skal jeg si deg, når værgudene viser seg fra denne siden. Kunne jo hatt en del flere varmegrader, men de kommer jo .. etterhvert.

En nydelig start på fridagene. Og for min del kan fredagen få lov å være så lang som bare det. Men kanskje litt kjipt for alle de som skal spise middag her i morra, om den dagen aldri kommer.  ;o)

5 kommentarer
    1. det var litt av en trimtur og så flotte bilder da,ja denne dagen har vært nydelig her også og etter meldingane å dømme skal det bli bedre og bedre utover :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg