Uka for egenpleie og pakking

Halloen, på påskeaften. Kom akkurat hjem fra en tur til byen. Mer egenpleie, denne ganga undersåttene. Så nå er det skrapet og slipt, massert og lakkert til den store gullmedalje. Endelig fikk jeg brukt gavekortet jeg fikk til bursdagen for over et halvt år siden! Godt jeg ikke bare glemte det, slik at det gikk ut på dato. Det hadde igrunnen vært typisk meg å legge det på en superlur plass, og aldri funnet det igjen! Det har skjedd før nemlig, så jeg vet hva jeg snakker om her.

Jeg liker meg igrunnen ikke på sånne hudpleiesalonger jeg. Har litt vegring mot å gå inn døra rett og slett. Men når jeg først er havnet i stolen, med tilbud om pledd og puter både her og der, så er det jaggu ikke så verst egentlig. Da kunne jeg faktisk ha tilbragt dagen der, og fått stell fra topp til tå. Værsågod lissom, bare gi meg full overhaling …

Vel, det tok ikke helt av altså. Fiksing av øyenbrynene og full fotpleie med gelelakk fikk holde for i dag. Så nå er jeg klar jeg. For ferie. Så klar som det går an å bli med en kropp som ikke akkurat tar seg så veldig digg ut i bikini. Selv om bikinien også er ny for anledningen. Men det hjalp jo ikke stort det …

Oj! Jeg glemte en liten ting, jeg har jo ikke pakka! Det er visst best å begynne snart, før drømmemannen får åndenød. Kofferten hans var klar allerede for tre dager siden, det samme gjelder toalettveska. Han har full kontroll på pass og billetter, bookinger og leiebil. Så jeg trenger bare passe på meg selv egentlig, og det jeg må ha med meg. Det burde jo være ganske overkommelig det … men jeg hater å pakke, og utsetter det til siste sekund. Så da er det jo fortsatt god tid, i mitt hodet jaffal. For vi skal ikke kjøre før i totia i natt. 😉

Vi skal på ferie på en plass vi aldri i vår villeste fantasi hadde tenkt å reise til. Jeg har vært der tre ganger i mitt tidligere liv og var ferdig med dette reisemålet for godt, drømmemannen hadde aldri tenkt å reise hit. For det var superharry. Så da får vi se da, hva denne uka vil bringe oss av opplevelser og gode minner. Håper vi blir positivt overrasket!

Fortsatt god påske til deg, fra pakkeguri med rødorange tånegler.

 

Midtlivskrise på Facebook finner du HER. ♥ Følg meg gjerne om du liker hverdagsblogger fra sytende, middelaldrende kjærringer, fine bilder og noen turopplevelser i ny og ne. Det du ikke liker kan du jo bare scrolle glatt forbi.

8 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja, håper iallefall det blir varmt. Vi skal til Tenerife. Ikke sååå spennende da, men nå ble det bare sånn denne ganga.

    2. God tur, det går sikkert over all forventning 🙂 Jeg liker å være litt tidligere ute med pakkingen, for om det er noe en mangler så er det greit å ha litt tid til å få tak i det. Men en får jo alltids kjøpt litt dit en kommer også. Bare å nyte når en har en slik organisator som holder styr på alt som trengs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg