Tre fluer i en smekk

God morgen der ute. 🙂 Egentlig ble jeg litt lei av denne fotoutfordringen, så her kommer de tre siste bidragene fra min kant. Tre på en gang altså. Tre fluer i en smekk. Eller som et kinderegg, om du vil. Det er jo jaggu en ganske bra start på dagen.

SNØLYKT. Det var der jeg trodde jeg skulle slite litt. Men så kom jeg over dette bildet, og uansett hvordan du vrir og vrenger på det så er det jo snø og lykter = snølykt. 🙂 Kanskje ikke akkurat det verken du eller jeg så for oss da vi leste oppgaven, men det ble uansett mitt bidrag.

PAKKE I POSTEN. Denne var soleklar, siden pakka dukka opp samtidig med fotoutfordringen omtrent. Jepp, jeg har blitt lurt, igjen! Meldt meg inn i en bokklubb og fått et gratis servise til seks. Ikke det at vi trengte noe mer slikt, for her er kjøkkenskapene fulle, så nå må jeg altså kvitte meg med noe annet. Koselig servise dette, men kvaliteten var litt så som så. Mange luftbobler i glasuren og koppene var veldig forskjellige i fargen. Men gratis altså! Om en husker å avbestille alle bøkene i det året en må være medlem. Frister det, sier du? Da kan du bare gå inn HER og gå i samme fella du også.

Egentlig venter jeg nok ei pakke i posten. Og den har jeg venta og venta på siden november! Men har fått beskjed om at den ble forsinket da. Jeg bestilte nemlig noen smykker som jeg skulle brukt som julegaver, men det skar seg jo helt! Så om den pakka endelig kommer snart, så kan en vel si at jeg allerede har kjøpt fem julegaver … og det var jaffal tidlig til å være meg! Siden jeg kjøpte noen ekstra, i tilfelle de jeg skulle ha ikke var så fine, så har jeg altså fått meg en del nye smykker selv også. Eller så kan de jo bare bli liggende her til jeg trenger en gave. De skal være sendt for over en uke siden, og de er betalt allerede i fjor, så jeg håper virkelig de snart dukker opp i postkassa vår.

VÅRTEGN. Åh! Jeg gleder meg til vi ser noen av disse rundtforbi. Selv om vi ikke har snø er det ikke så mye som minner om vår i de gjennomfrosne bare blomsterbedene. Det er grått og trist, og jeg tror faktisk dere som har snø ikke hadde klaget så mye på den om dere hadde hatt vinter etter vinter på denne måten. For det er litt kjedelig egentlig. Dessuten er det jo mye lysere når snøen dekke bakken og skjuler alt det skitne.

Om du føler for en fotoutfordring kan du finne den HER. ♥  Ha en fin dag.

12 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er jo lurt. Da ungene var små og skulle i bursdag både titt og ofte, hadde jeg alltid et lager av gaver på lur. Så slapp det å bli så stress rett som det var.

    2. fruensvilje.blogg .no: Var mange fine smykker der ja. Nesten så jeg har lyst til å beholde dem selv, alle sammen. Men det går jo ikke! Har i overkant mange allerde. 🙂

    3. ja når det er fast utfordring hver uke kan det fort bli vel mye å være med på,men du fikset denne uke fint du,flotte bidrag også,leser att du har fått smykkepakken i dag :=) det er alltid godt når en har betalt og ventet i overkant lenge

    4. Eva: Takk, takk. 🙂 Den smykkepakken kom i dag! Og det var jaggu godt. For det hadde vært litt kjipt om den ikke hadde dukka opp. Så nå har jeg altså begynt på julegavene. Hehe … aldri har jeg vært så tidlig ute før!

    5. Så fine løsninger på utfordringen 🙂
      Og den snølykten var genial <3 Her i gården er vi heller ikke så bortskjemt med mye snø, så å lage snølykt hører til sjeldenhetene 🙂 Da er det lettere med ditt kreative bidrag ja 😀
      Sånne utfordringer avventer jeg litt for tiden selv. Det blir for mye, og jeg har for lite energi til å få ut i bloggen alt jeg ellers har på hjertet. Men det er kjekt å se hvordan andre løser utfordringene.
      Håper pakken du venter på dukker opp snarest. Ikke god reklame for dem du har handlet hos akkurat. Men som du sier, nå har du fått begynt med julegavene allerede 😉 Aldri så galt at det ikke er godt for noe 😉

    6. Kan være lurt å ta flere i slengen ja 🙂 Fine løsninger av oppgavene..og veldig fine bilder :)) Gleder meg også til blomstene dukker opp og det er vår :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg