Sort og hvitt

Jeg rakk det! Puuuh! Siste innlegg i Solviwars fotoutfordring for denne uka er herved levert. Sort og hvitt. Og valget falt på dette armbåndet som jeg fikk av drømmemannen for en del år siden. Han vet hva jeg liker denne mannen, og jeg har fått mange flotte smykker i årenes løp. Jeg har uhorvelig mange smykker egentlig, men det er vel slik det er om en har skikkelig smykkedilla.

SVART OG HVITT er det siste temaet for denne uka. Og da passa jo dette bra! Jeg tror det var en bryllupsdagsgave. Sannsynligvis var det det, for det vanker verken smykker eller blomster sånn i hytt og pine her. Det triste med dette armbåndet er at det nå er utslitt. Trådene har løsnet og perlene ramler av, så jeg har bare lagt det vekk. Har jo ikke helt hjerte til å kaste det heller. Det er ganske irriterende at litt dyrere smykker skal ha så kort holdbarhet. En forventer liksom litt mer når de er kjøpt hos en gullsmed istedenfor på HM for eksempel. Men det er tydeligvis ikke alltid prisen gjenspeiler kvaliteten, selv om jeg for det meste er av den oppfatning at en får det en betaler for.

Snart ny uke, og nye muligheter! ♥ Er du klar? 

 

Midtlivskrise på Facebook finner du HERFølg meg gjerne.

8 kommentarer
    1. Margrethe: Takk. 🙂 Ja, vi er jo heldige da, som kan gå inn i huset og få varmen igjen når vi har vært ute … ikke alle kan det.

    2. Så stilig… synd ikke kvaliteten var så bra da 🙂 Nei man kan være heldig eller uheldig med ting uansett pris… Ja ny uke kommer enten jeg er klar eller ikke den..hehe..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg