Se hva jeg har fått!

Når noen du ikke kjenner … plutselig står utenfor med dette dørskiltet … Ja, det er ikke akkurat en daglig hendelse, for å si det sånn. Ho har vært fast leser av bloggen siden i høst en gang, og jeg husker ho jo fra ungdommen eller deromkring. Via felles venner så ha vi nok vært på en og annen fest sammen. Men der stopper også bekjentskapet. Jeg tror nesten ikke vi har snakka sammen en gang. Før i går … og egentlig er det jo synd at vi ikke har prøvd det tidligere.

For selvsagt måtte jeg jo invitere dama inn. Ikke at det er noe jeg har for vane altså, å be fremmede på kaffi. Men det gjorde jeg altså i går. Med skittent golv og hybelkaninene i fri utfoldelse både i trappa og litt rundtforbi. Og tenkt, det ble bare så utrolig koselig. Vi snakket så lett sammen, skulle tro vi var gamle venninner. Eneste ulempen er at ho ikke ville ha betaling for dette flotte skiltet, ho hadde jo fått kaffi! Så nå håper jeg faktisk ho stikker innom på kaffi både titt og ofte, og kanskje kan jeg til og med smelle sammen et eller annet å bite i en gang.

Må løpe! Det er yogatime … Egentlig fikk jeg visst sinnsykt dårlig tid plutselig. Sånn er det når en sitter og koser seg i nettbanken og ser pengene bare såvidt er innom kontoen før de forsvinner ut igjen. Åh! En aldri så liten lottogevinst hadde ikke vært så dumt akkurat nå.

God tirsdag. ♥ 

 

Midtlivskrise på Facebook finner du HER – følg meg gjerne.

14 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Føler jo jeg er “venner” med mange her inne, selv om vi ikke har møtt hverandre på ordentlig. Men blir jo kjent på et vis etter flere år med litt av livet bretta ut på bloggen. 😉 Skiltet var flott, og besøket kjempekoselig.

    2. annebe: Spontanbesøk er jo som regel veldig koselig, men de er jo nesten utdødd. Iallefall i vår omgangskrets. Det var veldig annerledes bare for 20 år siden, nå har alle nok med seg og sitt. Sliter litt med yogaen, både pust og avslapping, men en gang skal jeg nok få det til! Lottoen ja … det der er stusselige greier. En femtilapp i ny og ne. Faktisk ganske ofte. Men aldri noe mer. 😀

    3. Etdiktomdagen: Det er ikke mange slike mennesker der ute .. tror jeg. Jeg har iallefall ikke møtt så mange i løpet av livet. Kjempegøy!

    4. margarites: Veldig fint. Drømmemannen var litt skeptisk til nettopp den setninga under der. 😀 Så ut som om vi bodde tre stykker her. Men jeg synes jo det var morsomt da!

    5. Brit: Før, da ungene var små, så var jo døra alltid åpen og frysen full av gjærbakst i tilfelle det kom noen innom. 🙂 Vet ikke helt om det var reinere sånn til hverdags da … mulig jeg bare er litt ute av trening når det gjelder sånne impulsbesøk? Ikke så ofte det er noen her. Men det er jo sykt koselig, selv uten medbragt skilt! 😉

    6. Det er jo ofte sånne totalt uforbredte besøk midt blant hybelkaniner og skittne gulv som ofte blir de hyggeligste. Men for et flott skilt.
      Kjenner meg også godt igjen på den følelsen med pengene som knapt er innom nettbanken før de fordufter

    7. Så hyggelig da, og det var et kjempefint skilt..koselig med en liten prat sånn spontant også :)) Håper det var en bra Yogatime for deg… Ha en fin dag videre ..og lykke til i lotto :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg