Teatime på morrakvisten

God fredags morgen. Ble en tidlig start på dagen dette, fikk bare ikke sove etter at drømmemannen sto opp 5.30. Så nå er jeg både stelt, har satt på en vaskemaskin, gitt Jonas mat og laget te …

Er ikke sikkert det skjer så mye mer i dag. Men sånn er det jo bare innimellom. Alt for ofte for min del da, men jeg har enda et håp om at det skal gli over. Snart.

Etter halvannen uke på ldn så merker jeg ikke store forskjellen. Dessverre. På onsdag økte jeg til en tablett, og da starta jo elendigheten på fullt igjen. Jeg føler meg verken bedre eller mer opplagt, men det kan vel være at jeg er i innkjøringsperioden fortsatt. For noen kunne den vare i ukevis, for ikke å si måneder … så jeg tviholder fortsatt på at siden jeg føler meg enda verre enn normalt så betyr det at ldn har en virkning på meg. Men har også tenkt tanken på at dette bare er tull! At det funker på de som er sterke nok i troa. Og da sliter jeg jo litt … 

Det regner så det plasker ute. Og det skal det gjøre hele helga. Skikkelig drittvær altså. Men merkelig nok så er ikke det verdens undergang for meg lengre. Slik det var tidligere. Jeg hatet jo regnvær, sånn i ukevis av ganga. Ble skikkelig deppa og værsyk. Men nå er det bare peanuts egentlig. Selv om formen er enda verre når værgudene kødder det til slik.

Jeg har vel gitt opp på en måte. Tenker jeg. Har nesten innsett at jeg ikke kan gjøre noe med dette her, så tårene sitter ikke så løst lengre heller. Selv om jeg føler at jeg griner, så renner det ikke fra øynene. Men jeg føler meg som en skikkelig taper. Et fibrovrak som ikke en gang tjener sine egne penger på redelig vis, som egentlig ikke fortjener å være lykkelig. Og jeg er livredd for fremtiden …  jeg hater å ikke vite, å ikke ha kontroll på noe …

5 kommentarer
    1. Sier som Fruensvilje, prøve å hverken leve for mye FØR eller SENERE… Blir for mye bekymring da. Satse på NÅ, og hva du KAN gjøre av forskjellige ting 🙂

    2. jeg skjønner det og jeg hvet hvor vanskelig det er å bare skru av tankestrømmen,jeg har jo vært der jeg også .Men du må trene på det for du kommer til å overleve :)) og da må du jobbe for gode tanker og gode dager,så kommer det nok litt etter litt ,da kan du få et brukbart liv igjen 🙂

    3. fruensvilje: Jeg tenker alt for mye. Ikke på ting som har vært, slik som legen vil ha det til, men på fremtiden. Fremtiden som er så skummel og uforutsigbar. Som jeg ikke kan kontrollere lengre. Som plutselig tok en hel annen vending enn den jeg hadde staket ut. Og det irriterer meg så sinnsykt at jeg ikke bare kunne ta meg sammen … for da hadde jeg sikkert hatt fast jobb som sekretær nå. Og den jobben kom jo som sendt fra himmelen. Det er skikkelig frustrerende. Jeg VILLE jo så gjerne …

    4. du har en fin morgen men litt trist også siden du har slike tanker,av det første bilde ser jeg en vakker og fin stue,og deilig te,tror att det er viktig å tenke positive tanker når en har kroniske plager en må leve med,først da får en bedre dager :)) så mitt råd i dag er å finne på noe koselig som gir positive tanker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg