Dagen derpå …

Ja, ikke sånn altså, men dagen etter bursdagen min bare. Og det er jaggu ikke bare, bare det heller sånn som alt er blitt her med meg. I går gruet jeg meg skikkelig, var så sykt sliten at det skulle nesten ikke gått an. Og det enda drømmemannen sto for hele middagslaginga – etter at han hadde vært på jobb. Jeg laget bare to kaker … og den ene der vitnet iallefall om at det er noe som ikke er som det var med meg. Men, men .. det ble iallefall noen kalorier å putte inn!

Vi var ti rundt bordet. Akkurat det vi har spisestuestoler til. Burde vel ha sittet ute heller, men gartneren har streika i år, så der er det absolutt ikke noe koselig denne sommeren. Kanskje det blir bedre til neste år, kanskje ikke. Men det er jo mange som har naturtomt da, så det er muligens det vi er gått over til her. Litt ufrivillig da!

Alle mine var her. Tre barn, en samboer, tre barnebarn, søster, drømmemannen. Og så kom svogeren innom når han var ferdig på jobb. Det er lenge siden vi har vært samlet slik alle sammen. Nettopp på grunn av at jeg alltid er så trøtt og sliten og har en verkebyll av en kropp. Fordi jeg ikke orker lengre. Selv om jeg har veldig god hjelp av denne fantastiske mannen min. Men en bør jo gjøre litt mer av dette, egentlig, for det gjør jo så godt! <3 Etterpå.

Det kom mange hilsener på facebook. Men det går jo nesten ikke an å glemme at noen har bursdag om en befinner seg der inne. Men det kom også mange på bloggen og på instagram. Jeg fikk et helt eget innlegg på bloggen til Frodith som jeg har kjent noen år her inne. Selv om jeg ikke liker så mye oppmerksomhet når jeg fyller 29 så er det koselig også da! Tenk at noen gidder å ta seg tid til å skrive et helt personlig innlegg om meg lissom – midtlivskrisa. 

Etterhvert skal jeg hente mitt eldste barnebarn. Vi skal ha litt Adriana-og-mormortid helt til i morra. For ho drar til Litauen om noen dager, sammen med foreldrene og lillesøstera, og blir der til midt i august. Noe de alltid gjør. Og det er egentlig ganske trist å aldri se dem om sommeren. Selv om vi også skal dit i år, ei helg, når minstejenta skal døpes.

Ønsker deg en fin dag. :o)

3 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått bursdag. Bursdager må feires vet du, man skal være glad for alle de årene man får 🙂 ( selv om jeg heller ikke liker å være midtpunkt. Kan gjerne feire andre og gå litt stillere i døren når det gjelder min egen dag) Koselig å være samlet mange i en sånn anledning, kjekt med familie og god mat. Kos deg med barnebarnet 🙂

    2. dagen din ble nok hyggelig ,du har en flott familie,og du trenger nok å hedres ) en helg i Litauen ,da håper jeg det blir skikkelig deilig og sommervarme så du får litt mndre av vondtene
      dine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg