Endelig en tur på hytta igjen

Jaggu klarte vi å komme oss ut på hytta litt! 🙂 For tredje gang i år … så vi kan ikke akkurat skryte av å bruke denne ferieplassen vår så alt for mye. Det er ikke så mye tiltak i meg lengre. Jeg orker ikke noe særlig, og jeg tror drømmemannen er litt lei av denne kjærringa nå. At det ikke skjer noe. Ja, det meste egentlig. Og jeg har ikke noe problemer med å forstå det. fort lissom. Håper er her iallefall enda, selv om det til tider er ganske vagt.Jeg er jo drittlei meg selv jeg også! Men jeg håper jo i det lengste at dette fortsatt er forbigående, bare det at det ikke gikk så

Vi har hatt ei fin helg. Iallefall fra lørdag til søndag. Fredagen var jeg så sykt sliten av dette kurset jeg var på, så da var det ikke noe gøy å være sammen med meg. Sliten og dårlig, rett og slett. Blir så sur når bivirkningene av at jeg gjør noe slår ut på denne måten. Men så forsøker jeg å si til meg selv at det jo er grunnen til at jeg ikke er i jobb … men vet ikke om det hjelper så mye akkurat. Det er på en måte veldig vanskelig å godta dette. Spesielt når jeg føler de vennene vi hadde begynner å bli ganske så fjerne, og alt er bare min feil. Fordi jeg ikke orker, eller må gå hjem så forbanna tidlig alltid! Har ikke problemer med å forstå at vi blir skvisa ut, men det er veldig kjipt.

Lørdagen var fantastisk! Da var virkelig sommeren på besøk her i sør. Varmt og vindstille, omtrent ikke ei sky på himmelen. Vi benytta sjansen til å ta en tur i båten. Altså ikke denne store du ser foran her, men den du ser litt av dekket på i forgrunnen. Vi “tøffa” stille og rolig uten noe særlig mål og mening med turen. Vestover til en forandring. 

Vi var innom Ny-Hellesund. Og derfra en liten svipptur til Høllen brygge i Søgne. Vi hadde vel egentlig tenkt å fylle diesel, men det var så kaos rundt pumpene at vi ombestemte oss. Kjøpte hver vår brus og et par lefser, og snudde baugen mot Randesund og hytta igjen.

Jonas var ikke med i båten. Han er ikke akkurat den fødte skipshund, så han har dessverre bedre av å bli igjen der han har fast grunn under potene. Jeg synes jo det er kjempedumt, mens kapteinen stiller seg temmelig nøytral her. 

En fin sommerdag i går altså. I dag blåser det noe sykt. Både på hytta og her hjemme. Det er vel ulempen en har ved å bo på en topp. Håper du har hatt ei fin helg, uansett hvor du har vært. :o)

Midtlivskrise på facebook finner du her – følg meg gjerne.

16 kommentarer
    1. Jeg måtte bare innom en tur i dag også og ønske deg så masse tilykke med dagen din )) håper virkelig att den blir skikkelig fin på alle måter,stor bursdagsklem )

    2. Jeanette: Tusen takk. :o) Håper det blir flere fine slike dager i løpet av sommeren nå. Og ikke bare en i ny og ne som bare er innom for å erte oss litt, for så å sende til bake lavere temperaturer, skyer og vind.

    3. margarites: Sol og varme er iallefall godt for denne kroppen som ikke lengre er så grei mot meg. IKEA møbler er jo de voksnes puslespill, er ganske flink til det der jeg også. Synes faktisk det er ganske koselig. :o) Fin uke til deg også.

    4. fruensvilje: Takk … det er litt vanskelig dette livet for tia. Alt er jo blitt helt forandret det siste året. Og ingen av oss ville vel ha det på denne måten. Men vi får jo bare gjøre det beste ut av det, og håpe det blir godt nok.

    5. Vera Lynn: Var en drøm på lørdag, men søndagen blåste det sånn at det ikke gikk an å sitte ute. Feil vindretning for oss altså, sto rett inn i grillbua!

    6. annebe: Fin sommerdag ja, men vettu, jeg som egentlig er ei skikkelig badenymfe har ikke hatt årets første bad enda .. det er litt flaut … Det går seg vel til dette her, enten på den ene eller andre måten. Men det er ikke noe gøy akkurat nå.

    7. frodith: God ferie til deg. :o) Jeg kan jo ikke engang glede meg til ferie, for jeg går jo bare hjemme og slenger hele tiden nå. Men drømmemannen har ferie om to uker, kan jo slenge litt sammen da! ;o) Det er mye koseligere enn å bare ha “fri” helt aleine.

    8. Så herlig med en helg på hytten. Sol og sjøluft er en herlig kombinasjon. Her har det plaskregnet i dag, men det gjør ikke så mye for jeg har vært inne likevel. Guttungen er i ferd med å flytte ut, så da hjelper jeg ham med å montere IKEA møbler. Det har jeg blitt rågod til etter hvert 🙂 Ønsker deg en fin uke, og håper at formen blir bedre etter helgen 🙂

    9. vi har haatt en veldig fin helg her hjemme ) og jeg håper du har det litt bedre enn det du skriver,får meg ikke til å tro att drømmemannen er så lei kona si )) fine bilder da og godt dere fikk en fin helg på hytta

    10. Jeg synes det nok er dårlig gjordt av vennene dine å skvise deg ut for det er jo nå du trenger dem. Det er litt slik hos oss også etter at Eli ble syk.

    11. Vi har bada og kjent litt på sommeren i dag…:)) Skikkelig sommeridyll på bildene her.. Det er ikke lett å godta at man ikke er som før når det gjelder formen.. men man finner små fine ting å glede seg over da også… sånn er det med meg nå etter 8-9 år med dårlig form…:)) Det var verre de første 2-3 åra da jeg trodd jeg skulle bli like aktiv som før ( men håpe gjør jeg fortsatt) Og for all del det kan hende det blir annerledes for deg … Klem <3

    12. Så bra du hadde en fin dag på hytta 🙂 Jeg har vært her og slasket i går, og i dag hos mamma. Nå har jeg ferie og skal kose meg noen uker. Turer i fjellet etc 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg