Nok en mandag nærmer seg slutten …

Kjapt innom for å ønske dere en god kveld. Bildet er tatt for en uke siden, på Dueknipen. En flott liten spasertur fra huset vårt. Her har jeg sittet mang en gang og grublet over livets elendigheter. Trøstespist Stratos og boller. Latt tårene renne. Sittet på benken og holdt rundt den ene hunden etter den andre og følt meg som verdens mest ensomme menneske. Eller som denne ganga: nytt utsikten sammen med drømmemannen og bikkja, før alt ble helt mørkt. 

Jeg griner ikke så mye lengre. Har vel bare innfunnet meg med at livet er hardt og urettferdig. Når en tror at alt har ordnet seg, ja, så må det selvfølgelig dukke opp et eller annet som får slått deg til bakken igjen fort som faen. Eller så kan det være at jeg ikke griner fordi jeg har tørt øyesyndrom, og da kan en vel ikke sløse fuktigheten bort med å grine!

Dagene går litt i ett her. Og helgene forsvinner like fort som de dukker opp. Jeg er sykmeldt. Er drittlei. Og synes ikke det er noe greit at livet mitt bare forsvinner sånn, uten at jeg får utrettet noe som helst. Jeg VIL jo ikke ha det på denne måten. Jeg vil jo aller helst gå på jobb som de fleste andre jeg kjenner. Men jeg kan ikke.

I morra er det nok en ny dag. Forhåpentligvis blir den bedre enn denne. 

3 kommentarer
    1. Det var en nydelig utsikt fra denne plassen :o)) Livet kan være tøft, og noen ganger er det sånn at vi blir sterkere av nederlag uten at vi merker det selv!

    2. liveet er ikke like snill alle tider nei,men en må nok bare innfinne seg med mye en helst ville sluppet,håper uansett att du kan få noen fine dager )) koselig att du titter innom og bildet er helt nydelig

    3. Jeg griner heller ikke. Men jeg tror jeg må være litt RAR. Griner aldri liksom..verken fordi jeg er lei meg eller rørt. Jeg må være litt ufølsom…tror du ikke? 😀 jeg tror egentlig ikke det heller altså. Jeg bare blir ikke trist. HVerken VEEEELDIG høyt oppe eller veldig langt nede.. Synes det er greit jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg