Frodiths fotoutfordring – dag 10

SYKKEL .. et ganske ferskt bilde denne gang. Fra forrige helg rett og slett, og vannet du ser der i bakgrunnen er Breiavatnet i Stavanger.

Nå er det jaggu helg igjen. På øyeblikket. Ja, ikke helt for meg da, for jeg må vente helt til kl. 22 før jeg er ferdig på jobb. Men så er det fri – til mandag morra! Det skal bli deilig. Jeg har nok tatt på meg litt mer enn jeg burde denne siste uka. Full jobb, to kvelder på skolen og i tillegg syforening en kveld ble litt i meste laget for kjærringa. Og neste uke er like fullpakka .. Jaja, har lært nå, skal prøve å ikke si ja til alt. Kanskje styre unna jobb de dagene jeg skal på skolen. For jeg må jo ha tid til å lese litt også! Og det ble det ikke så mye av denne uka.

God helg til deg som kikker innom. :o)

4 kommentarer
    1. Herlig sykkelbilde! Og ikke ta på deg for mye, for det er bare deg selv det går utover uten at du får noe ekstra takk for det i ettertid. Prioriter deg selv også, og skolen, Ha en super fredag 🙂

    2. flott bilde og du som eg ser fram til å kunne sykle igjen,her er det nok ikke helt trygt ennå litt is her og der 🙂 ikke lurt å resikere å møte veggen så litt pustepause er nok en fordel å unne seg ja,kos deg i helgen iallefall

    3. Ja, viktig å få tid til lesing også 🙂 Ikke jobbe FOR mye, det er ikke bra, da blir du helt utkjørt og kanskje gå på en smell. Viktig å passe på sånt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg