Frodiths fotoutfordring – dag 7

KJÆRLIGHET er temaet. Og her er et bilde av kjærlighet ved første blikk. Bildet viser min eldste datter og mitt eldste barnebarn. Og det var ikke bare kjærlighet ved første blikk for mor og barn, neida mormora ble minst like tussete og betatt som mora! Og de er ikke blitt mindre med årene de følelsene der, selv om jeg har fått et barnebarn og to bonusbarnebarn til etter at dette bildet ble tatt. 

Synes du er det gøy å ta bilder? Hvorfor ikke bli med på denne fotoutfordringen hos Frodith da. Klikk deg inn HER og se temaene, finn frem et passende bilde eller gå ut og ta et .. ;o)

7 kommentarer
    1. margarites: Dette bildet er fantastisk om jeg kan si det selv. Et av mine favorittbilder av mor og barn. Og jeg er så utrolig glad i dem begge to. <3

    2. Finnes det vakrere kjærlighet enn dette? Det tror jeg neppe. Et fantastisk blinkskudd! Du kan virkelig dette med å finne flotte motiver!
      Jeg liker også godt å ta bilder, men resultatet blir ofte så-som-så. Men en del bra bilder får jeg og blir godt fornøyd med 🙂

    3. Fantastisk bilde igjen 🙂 Det lyser kjærlighet fra den mammaen der ja <3 Du tar fantastiske bilder 🙂 Tusen takk for linking, alltid moro om det blir med flere 🙂 Dette ble mer gøy enn jeg hadde trodd 🙂 Jeg har funnet MAAANGE jeg liker ekstra godt 🙂 Klemmer og fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg