Frodiths fotoutfordring – dag 4

HIMMEL er temaet i dag. Og der burde jeg ikke ha noen problemer med å finne et bilde iallefall. Problemet er vel heller å plukke ut et! :o) Om du har fulgt bloggen min en stund så vet du jo allerede at jeg er hekta på solnedganger og -oppganger, himmel og hav og sånne ting. Jeg får nesten abstinenser når jeg er hjemme hos en bruker og ser den soloppgangen fra stuevinduet – og så kan jeg ikke en gang få foreviget den! For der går jo grensa! Kan ikke akkurat begynne å fotografere når en jobber i hjemmesykepleien. Selv om den jeg er hos har aldri så flott utsikt.

Bildet er tatt på toppen av Tinnheia. Tidlig en morgen akkurat i det sola stiger opp over Byfjorden. Det er rett i nærheten av huset vårt. Men vi er vendt en annen vei, og ser verken soloppgangen eller -nedgangen. Dessverre.

10 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg, soloppganger og solnedganger er nesten magisk vakre! Og bildet ditt var fantastisk! Jeg har også funnet et litt likt bilde til min dag 4, men jeg ligger en dag etter deg. Jeg har gjort klar mange dager fremover, for det er gøy å lete etter noen som passer dagens tema. Men så må jeg holde meg i skinnet da, og vente til rett dag med å legge ut. Jeg synes det er så gøy at jeg nesten legger ut alle med en gang…Men jeg gjør det jo ikke. Jeg skal ta en dag om gangen, og glede meg over alle de andres fine bilder og tolkninger også. Fortsett å nyte solopp-og -nedganger. Selv om jeg har sett det mange, mange ganger får jeg ikke nok. (Soloppganger har jeg forresten ikke sett så mye) Ha en fin kveld 🙂

    2. Herlig himmel 🙂 Det var en vakker tolkning av temaet 🙂 Og du kan jo legge flere om du vil, du velger din måte 🙂 Men denne slo alle ned i støvleskaftene tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg