Før og etter – så mye betyr 14 kilo!

Må bare innrømme det: Jeg trodde ikke det var SÅ mye forskjell .. Det første bildet er tatt for tre år siden, det andre i dag morges. Er litt pjusk og litt bleik til å være midt på sommeren, den fineste sommeren i manns minne, men sånn er det vel når en ikke er helt pigg og ikke har vært så skrekkelig mye i sola. Egentlig burde jeg ha vært knallbrun nå. Men, men .. jeg ser iallefall annerledes ut. Selv om jeg ikke føler at det har betydd mye har det tydeligvis det likevel. :o)

19 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Akkurat nå føles den helsegevinsten ikke så veldig. Men det kan vel komme seg ut over høsten. Tok en sånn puste-lunge-prøve hos legen og den var helt flott! Det har den aldri vært tidligere. Så formen er, egentlig, mye bedre. Om bare denne lungebetennelsen kan slippe taket snart. Og ja, så jo veldig forskjell selv, når jeg la bildene ved siden av hverandre. Kjennes ikke ut som om det er så mye.

    2. Moving On: Hehe .. tusen takk. Har ikke jobba sååå mye da. Men beveget meg mye mer, og kutta ut alt som er godt. Gikk mer på viljestyrken egentlig. Og jeg kan være ganske sta … godt det kunne slå ut i noe positivt for en gangs skyld!

    3. Vera Lynn: Takk, takk. :o) Det har faktisk gått ganske lett. Sånn når jeg ser på det i ettertid. Men det var jo litt kjedelig da ..

    4. sweetlittleteahouse: Tusen takk. :o) Ja, ser jo stor forskjell jeg også. Når jeg fikk bildene sånn ved siden av hverandre. Rart jeg ikke FØLER meg mye mindre da. For det gjør jeg ikke.

    5. Åj guriland det var stor forskjell! Men ikke noe greit at ikke du er noe pigg! Blir fort frisk!!!! Skikkelig flink er du!! Hilsen misunnelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg