Morgenstund har gull i munn

Rett før fem i dag morges så det slik ut da vi kjørte over sundet i båten. Flott, ikke sant? Selv om sola ikke var stått opp og hanen ikke hadde galt, så var det altså morraen for oss. Eller iallefall for drømmemannen. Han begynner på jobb så dødstidlig, og jeg måtte jo sitte på med han. Vi har bare en parkeringsplass her ute, så dermed må vi kjøre sammen. Praktisk og greit, og sikkert koselig også, om jeg ikke hadde vært så i koma! Men han slapp iallefall ei skravltete kjærring ved sin side. For ho sa ikke stort ..

Hadde egentlig tenkt å legge meg da han satte meg av hjemme. Men da hadde jeg et øyeblikk som jeg våkna litt. Det varte ikke så lenge, så nå er jeg drittrøtt igjen. Dette kommer til å bli en laaaaang dag!

Det blir en flott, varm lang dag. 19 grader var det, alt før sola hadde begynt å varme opp. Det er hele 10 grader mer enn det var da vi begynte på jobb etter ferien for to år siden. Da lå nemlig temperaturen på mellom 9 og 11 grader på denne tia av døgnet. Det var kaldt det! Så dette er deilig for de som har ferie, litt kjipt for oss andre ..

Ønsker deg en fin dag. :o))

5 kommentarer
    1. frodith: Ja, dette været kan jo godt vare til uti oktober en gang. Neste uke jobber jeg ettermiddag/kveld så da vil jeg jo gjerne ha litt sol jeg også .. ;o) Kos deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg