Glass til sommerdrikken

Se på disse flotte glassene!
Vi fikk bursdagsgave litt på forhånd, drømmemannen og jeg. Fra svigers.
Og jeg må bare skryte litt av denne svigermora mi altså, ho har en fantastisk god smak.
Helt perfekt, akkurat som min! ;o))
Dama er 71 år, er kul i tøyet, har flotte smykker og kjøper fantastiske gaver!
Ting jeg likegodt kunne ha plukka ut selv. 
Men best av alt er at ho bare er så skjønn, tenker på alle,
inkluderer alle, også alle mine som jeg har dratt inn i familien.
Ja, akkurat det gjelder jo ikke bare svigermor da,
men absolutt alle i denne fantastiske gjengen.

Har du hørt det før sier du?
Jepp, det er store muligheter for det.
Men en god ting kan jo ikke sies for ofte heter det jo. 

Men det var jo igrunnen ikke en hyllest til svigermor jeg skulle poste nå.
Bare et lite skrytebilde av de nye, fine glassene våre.
De er kjøpt på Bornholm, hvor svigerforeldrene mine var på ferie.
Den lille danske øya med alle sine glassblåserier,
kunstnere, røkerier og andre godsaker.
Jepp, jeg har vært der, for omtrent 25 år siden.
Men da betydde ikke håndlagde ting spesielt mye for meg.

 

Slik er de presentert hos BalticSeaGlass.
Og om du føler behov for å fornye noe i skapet har de nettbutikk,
det er bare å gå inn på linken over.

5 kommentarer
    1. Jeg synes det var fint du tok med en hyllest til svigermor, det gjør nok ikke mange for ofte 🙂 Og hun fortjener det nok 🙂 Det var skikkelig fine glass også, liker det fargerikt jeg også 🙂 Stor sommerklem herfra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg