Fin start på dagen

Når det første en ser ut av vinduet på morrakvisten er dette,
så har en iallefall ikke lyst til å gripe fatt i malekosten
sånn med en gang ..

Da er det vel mye bedre å holde rundt padleåra en liten stund.
Få litt trim og skape gode minner ..

Jeg var ikke vanskelig å overtale .. var helt enig med meg selv med det samme!
For her er det ikke så mange andre folk på denne tiden av dagen.
Min fetter i ei av nabohyttene gikk på jobb
da jeg kom ned på brygga.
Og det er muligens det eneste levende mennesket på denne siden av øya.
Akkurat nå.

Ikke helt blega i dag da .. men helt greit selv om jeg var aleine.
Begynner å bli litt tøffere i trynet nå tydeligvis. 

Ikke så sykt langt, men prøver å være fornøyd likevel.
Og så trøster jeg meg med at for bare et år siden,
så hadde jeg synes denne turen var en bragd sånn omtrent.
Det er rart som ting forandrer seg.

Men nå var det den malekosten da .. ;o)
Åååååh! Det frister særdeles lite i dag,jeg har bare lyst til å legge meg ut i sola,
og jobbe hardt og målrettet med sommerens brunfarge.

2 kommentarer
    1. nydelige bilder,og helt klart en trivligere start på dagen enn å male :))men kaster du klærne når du maler så får du jo en jamnare brunfarge over det hele:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg