NOKA vaniljeshake på en helt ny måte

Du vet disse shakene som har vært en stor del av hverdagen min i det siste ..
I dag kom jeg helt tilfeldigvis på en ny måte å blande den på.
Vaniljeshaken altså, den som er min favoritt.

Hadde litt hastverk på morrakvisten.
Og da jeg skulle slenge sammen denne frokosten min på den normale måten,
så var vi selvfølgellig tomme for melk – shit!!

Men så kom jeg på den geniale ideen om å ta NOKA-pulveret oppi smoothien.
Mulig jeg ikke er den første i verden som har funnet på det,
men for meg ble det en helt ny smaksopplevelse.
For det er jo ikke til å stikke under en stol at en blir litt lei av det samme dag ut og dag inn.

Oppi her er det 5-6 isbiter, juice, en neve frossen smootiemix fra Rema,
litt vann og tre måleskjeer NOKA-pulver.
Kjør alt sammen i smoothiemakeren, eller hva du har
til å røre det sammen i, og vips har du en frisk, velsmakende start på dagen.
Og det beste av alt: Den metter mye mer enn en ordinær smoothie.

Liker du ikke shakene fra NOKA sier du?
Vel, det gjorde ikke jeg heller til å begynne med.
De var tykke og ekle, helt til jeg fant ut av jeg skulle spe dem ut
med like mye vann som skummet melk.
Blir litt mer å svelge unna da, men det gjør jo ikke noe
i dette flotte, varme sommerværet.
Slenger du oppi 5-6 isbiter, før du rører det sammen, så holder den seg kald
helt til du har svelga unna siste rest også.

Bon appetit.
;o)

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten
#noka #slanking #diett #nyttliv #shake #slankekur #vektnedgang

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg