Sommeren er her!

I dag har jeg fylt opp Smarten til randen. Den derre bittelille konebilen vettu. Det er ikke fullt før det renner over .. ;o) I følge drømmemannen er det en av mine leveregler. Når det gjelder alt. Vaskemaskinen, oppvaskmaskinen, klesskapene, rundt middagsbordet. You name it! Skal alltid få trøkka inn litt til, det være seg en ekstra person eller andre ting. I dag var det plassen i bilen det var snakk om. Og jaggu var den ganske stor inni denne her lille loppa mi!

Dagens fangst fant jeg hos Plantasjen. Fullt bak setene, fullt foran passasjersetet og fullt i selve setet. Såvidt jeg fikk klemt inn veska mi bak førersetet da jeg møysommelig hadde pusla staudene og sommerblomstene på plass.

Været er fantastisk for tia. :o))  Det er så ufattelig deilig! Våkner til blå himmel og fuglekvitter hver eneste dag. Jeg må bare innrømme at jeg er en smule misunnelige på dere som har langhelg. Her jobbes det. Ikke i hagen, men der jeg får betaling slik at jeg bl.a. kan gå på Plantasjen og handle slike ting som dette. Litt unødvendige greier, egentlig, for vi flytter jo snart ut på hytta – og da er det på’n igjen! For der må vi jo også fylle opp kasser og krukker. Uten blomster, ingen sommerkos.

Jeg har heldigvis fri i hele morra. Gjett om det skal nytes? :o) God helg folkens.

3 kommentarer
    1. du har rett,det må masse blomster til for å få den helt rette sommerkosen :)),rart kor mye en får på liten plass bare en plaserer alt riktig :))nyt morgendagen,det tenker jeg du trenger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg