Skikkelig ugly undertøy

I går var jeg på shopping! Har kjøpt meg en panser-bh så stygg og fæl at det halve kunne ha vært nok! Sports-bh. Herregud for noen grusomme greier. Tvangstrøye-følelsen var påfallende i prøverommet. Lurer på hvorfor de må se så ille ut disse her? Til oss som har litt å ha oppi vel og merke. For selvsagt fins det finere utgaver enn dette, tro meg, jeg har prøvd hundrevis av dem de siste ukene. Men ikke noe passer! Det er ikke omkretsen rundt som er problemet, neida, det er foran! Her er det ikke plass til en dritt! Dessuten skal de aller fleste bare tres over hodet, og det er jaggu ikke lett det heller. Kan jo tenke meg hvordan det er når en er svett, klam, varm, trøtt og en smule drittsur i tillegg .. sikkert helt umulig!!

Kanskje folk med store pupper ikke trenger en slik bh? De trener/trimmer kanskje ikke? Eller så har de silikon slik at de står rett ut uansett hvordan resten av kroppen beveger seg. Hadde jeg hatt så små pupper som de aller fleste sports-bh’ene tydeligvis er beregnet på, så hadde jeg aldri pakka de inn i det hele tatt. Det er verre når snublefaktoren er så stor som her. Da må en nesten prøve å heise opp stasen litt. Men fra å heise, til å skvise elendigheten tett inntil kroppen som en annen støtfanger … det er en stor forskjell.

Spile-bh’n er mye, mye bedre. Men ikke så god når en skal bevege seg for mye. Stroppene glir gjerne ned og er du riktig uheldig og ikke ha rett bh så kan jo til og med puppene renne ut i overkant. Akkurat det tror jeg stort sett jeg har unngått. Heldigvis. Men nå tenkte jeg jo at jeg skulle prøve noe som var beregnet til litt bevegelse. Så får vi se hvordan det går. Nå er den iallefall i hus. Stor og stygg og ser nesten ut som et handlenett ..

I tillegg ramla tre par sokker og tre truser oppi posen. Trusene står i stil med toppen, gedigne à la Bridget Jones. Uten hold-in effekten vel og merke. For det der klarer jeg bare ikke. Det er selvpining på høyt nivå. Så her får det bule og bulke i helt naturlige linjer, alt ettersom. Egentlig skjønner jeg ikke helt hva en skal med alle disse trusene. Behagelig er det jo ikke. Det hadde jo vært mye bedre å gå uten et ekstra lag som strammer eller ruller ned under valka. For selv om denne er blitt mye mindre de siste ukene så kan den liksom ikke få bestemt seg om den vil holde seg inni eller utenfor trusa. Så nå har jeg bestemt at den skal forbli inni, og da måtte jeg gå opp en god del centimeter på høyda gitt. For ikke å snakke om en halvmeter. Så nå har jeg fanga’n og skal selv bestemme når kvapset skal ut over kanten. Det gjelder å vise hvem som er sjefen vettu!

Men når det er sagt, så har jeg ikke tenkt å vise dette undertøyet til noen. Når det er på. Det er slikt som egner seg å ta på og av på badet. Etter at en har forsikra seg om at døra er låst! ;o))

Jada, jeg har endelig innsett det: Stringtrusas tid er forbi.

Midtlivskrise på facebook finner du HER. Gå gjerne inn og lik siden.

10 kommentarer
    1. Det er ikke “dritt” det skal være plass til der foran – men PUPPER! (;
      Og klart man trenger undertøy som passer. Og til forskjellig bruk.
      Ønsker en fortsatt fin kveld ^^,

    2. Man MÅ ha sports-bh, ingen vei utenom når man skal trene. Jeg liker at de sitter på plass, selv om jeg ikke har verdens mest gedigne 😀

    3. Å du er herlig, for et fantastisk morsomt innlegg. Ja jeg kjenner meg igjen skjønner du! Ingen enkel sak å få ting på plass og helst få sportsbh’en på uten at den krøller seg bak på ryggen. Men når den er på plass, så er den jo behagelig da – helt til den skal av igjen, godt svett og varm. Nesten så en må rope på hjelp for å komme ut. Ha en fantastisk kveld 🙂

    4. Altså de der sportsbh greiene er et eget kapittel.er ting er å få de på,rulle sammen tutt å titt for å få stappa de inni,det er en treningsøkt økt i seg selv.
      Men den virkelige økte er når du klam å svett skal få dratt de greiene av igjen.
      Skal love deg at det er mindre pent når du står der å skal være ormeyngel menneske og vrikker,dra å slite den greia der av..
      Å hvist du plasser på et par gloser av de styggeste orda du kan,så er dette et stand up komedie show gitt.
      Takk for seg og ha en strålende aften.

    5. Hehe..jeg er avhengig av en bh som er behagelig ,bruker mest de med spiler ,før bare kjøpte jeg de jeg syntes var finest, men nå prøver jeg både lenge og vell…for gnager den ,bruker jeg den ikke uansett ! Du skriver veldig underholdende !

    6. uffa no ler eg så tåra sprett her hi hi,du kan virkelig å formidle.
      Men når det kommer til sportsbh så trodde jeg det var mest for dei med litt tyngde på puppan som var målgruppa.
      grunnen til att jeg liker å gå med dem er att stroppane ikke glir ned på skuldra,i dag derimot tok jeg rett og slett bikinitoppen under trøya for den sidder som den skal

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg