Fristelser fra NOKA

Her er mine absolutt favoritter når det gjelder NOKA-shakene. Vanilje og Cappuchino. Kommer selvsagt an på hva en liker fra før av da .. egentlig. Men jeg liker jo ikke kaffe, likevel ble denne cappuchinoen en vinner. Som iskaffe er den er veldig godt! Eller du kan rett og slett blande vanilje og cappuchino, alt etter som hvor mye kaffesmak du vil ha.

Blandinga som anbefales på pakken er ikke god. 2,5 dl skummelt melt gjør drikken til en seig, tykk masse. Muligens fordi jeg er så redd for pulverklumper og rister det sammen for lenge. Men nå har jeg funnet den perfekte blandinga: 2,5 dl skummetmelk, 2,5 dl vann, 5-6 isbiter. Åsså kjører jeg det i smoothie-mixeren. Mmmmmmm ..

En annen godis er smoothien. Og den finner du HER. Frisk og god og full av vitaminer.

I dag er det frædda og greier. Langhelg for veldig mange. For min del blir den veeeeldig lang, jeg har nemlig fri i over en uke. Når jeg bare blir ferdig med denne fredagen da. :o) Det skal bli knall. Satser på fint vær og nydelige dager i vannkanten. Har du noen planer for pinsa?

God helg, uansett hva du skal. :o))

 

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten #noka #slanking #diett #nyttliv #shake #slankekur #vektnedgang

4 kommentarer
    1. frodith: Det blir en jobbeuke på hytta. Maler og fikser slik at vi slipper å bruke hele ferien i år også på å gjøre alt annet enn å slappe av.. :o) Det er iallefall planen. Mennen må på jobb da.

    2. Så deilig med SÅÅ lenge fri da 🙂 Jeg har bare mandag ekstra, men deilig det også 🙂 Du får kose deg skikkelig. SÅ fint du har funnet en du liker godt av smaker 🙂

    3. Så herlig med langfri! Ja jeg har jo snart hatt fri et år, men det er litt annerledes. Her bort er det ingen ekstra pinsefri for mannen, men vi lurer på å ta oss noen dagsturer i helgen. Har snakket om hovedstaden Austin, men ingenting er bestemt. Nyt helgen og kos deg med en hel uke fri 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg