God helg!

Fin tur til Ravnedalen og Baneheia i dag, sammen med god venninne.
Ho ville ikke gå så langt,
men vi endte til slutt på nesten 1.2 mil.
Tiden flyr når en går og skravler, går og skravler.
For tenkt, jeg er kommet så langt nå at jeg klarer å gjøre begge deler på en gang.
Det er fremskritt det! 

Så kom nedturen:
Etterpå utfordra kjærringa meg, på Facebook, til å bade innen 24 timer,
eller gi 100 kroner til Kreftforeningen.
Det er takka, for å ha tilbragt hele formiddagen sammen!
Vet ikke helt om sjøen frister så skrekkelig mye ..

Må si meg fornøyd med denne ukas innsats for å bli sprekere og lettere.
Tre turer på over mila! Og ingen utskeielser å snakke om.
Hvis ikke vekta viser noen nedgang til mandag
tror jeg jaggu jeg må trøstespise litt ..

Om noen timer tar jeg helg med god samvittighet.
Jobbehelg for meg, men har fri i hele morra!
Da kan jeg se frem til litt rengjøring og hagearbeid kanskje.
For det har ikke blitt noe av det hele uka.
Rekker jo ikke alt!
;o) 

9 kommentarer
    1. Du er blitt imponerende aktiv, må jeg si:) Jeg får nesten litt dårlig samvittighet når jeg leser, for jeg burde gjort det samme;)
      Var det et vanskelig valg? I den situasjonen hadde jeg uten å blunke gitt 100 til kreftforeningen, hihi
      Nyt helgen!

    2. 100 kroner til kreftsaka er vel anvendte penger 🙂
      Er så imponert over kor svær du har blitt med turene dine,jeg har slakka ut etter påske.
      Hagearbeid og husarbeid er god trim det også,kos deg

    3. passion4lifeandtravel: Det som IKKE frister er å legge ut en VIDEO av meg selv på facebook. Badinga kunne jeg nok overlevd. :o)) Tøff som jeg er. Men jeg er ikke helt keen på å gi hundre kroner til noen som helst jeg, under et sånt press som dette. Gir når jeg føler for det selv, og til hvem jeg vil ..

    4. Sissel Judith Vetland: Jepp. Det må jo snart hjelpe nå vel?! Orker ikke at vekta står still mange uker av ganga. Tror nok godt jeg kunne ha bada. Men å legge ut en VIDEO av meg, mens jeg til og med skal si noen vettuge ting – det er HELT uaktuelt. Så det blir nok med den 100-lappen da. ;o) Selv om jeg er helt imot å gi noe når en blir pressa til det på denne måten. Uansett hvem som skal ha det.

    5. Oi, så flink du har vært hele uken :-)…. jeg har gjort det motsatte av deg; bare dyttet innpå drit og ikke trimmet…om ikke sjøen frister, så er ihvertfall 100 kroner til kreftsaken en god ting <3
      Nyt helgen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg