PULS konsert i Fjæreheia

Da var billettene i boks, og vi fikk til og med 100 kroner i LOS-rabatt pr. stk.
Dagens spasertur gitt hjemmenfra til Kilden for å hente dem.
Og tilbake igjen, selvsagt.
Så da ble det over ei mil i dag også. På asfalt. Sammen med datter og yngste barnebarnet.
Sistnevnte satt godt innpakka i vogna. 
Iskaldt og regn i lufta, så det var ikke akkurat en behagelig tur.
Men med innlagt kafestopp så ble det en riktig så koselig formiddag. 

Konsertene til PULS fra Vennesla har vært en opplevelse tidligere.
Med denne rammen rundt musikken til Pink Floyd kan det vel ikke bli annet enn helt perfekt?
Jeg har aldri vært i Fjæreheia, og gleder meg til dette. 
Får bare håpe vi får oppholdsvær og god sommertemperatur.
Det er drøye to måneder til happeningen,
og da regner jeg med varmen ha inntatt det blide sørland. 

– Bildene har jeg lånt fra google/Kilden –

12 kommentarer
    1. Ja det kan jeg tenke at det var mye fyll. Det satt et par karer foran oss også som var mer interessert i å skåle med kjentsfolk enn å høre på musikken. Men tenker at det var værre på lørdagen, da vet jeg at det gikk buss fra Vennesla – og jeg tror mange av de i bussen hadde vært på et heftig vorspiel først. Så unødvendig!

    2. ravn73: Vi ga to billetter i julegave til den ene dattera til mannen min og samboeren hennes. Inkludert barnevakt. Og de var der på lørdag. Veldig fornøyde, men det var skrekkelig mye fyll sa de … Kikker innom deg etterhvert. :o)

    3. Hei hei! Når skal dere på Puls-konserten?? Eller har dere vært? Vi var på fredag, det var knallbra! Da er jeg stolt over å være venndøl 🙂

    4. karenmarenmette: Det er utrolig viktig å ha noe å se frem til. Selv om vanlige hverdager heldigvis også inneholder koselige og positive hendelser som en kan glede seg over. :o)

    5. skal si du har blitt flittig med spaserturene dine,jeg får nesten litt dårlig samvittighet siden jeg har skulket unna mye denne uken :))håper dere får fint vær på konsertdagen da:))

    6. Oj dette høyrtes kjempe fint ut.. Ei mils gåtur er jo heller ikkje so dumt.. Høyrtes godt ut det også.. Godt for kropp og sjel kanskje.. Det ER so godt å ha slike ting å glede seg til.. Konsertar, opplevingar, turar.. Herleg.. Vi treng å ha nokre gulrøtter langs vegen 🙂 ha ein kjempe fin kveld no..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg