Etter fire uker på slanker’n

Hmmfrh! Resultatet etter denne turen på vekta var ikke noe gøy! Mer som forventa muligens. Men langt fra morro likevel.

Innrømmer glatt at jeg har sklidd utpå litt. Har ikke stappa meg med godis, men jeg har spist mer normal, vanlig mat. Jeg er så lei av søte barer og shake med sjokolade- og jordbærsmak at det rett og slett har bydd meg litt imot. Så her har det gått en del på knekkebrød, pluss den vanlige middagsporsjonen da. Eller litt mer. For å si det rett ut; vi har hatt ei flott helg, sammen med gode venner, grilling og festligheter .. og jeg har gått rett i baret og storkost meg. Når jeg så forteller at helga allerede starta på onsdag etter jobb, ja da kan en jo ikke akkurat forvente at vekta raser nedover.

Den har stått still. Vekta, altså. Og det er dritkjipt!! Ikke en gang om jeg legger all den godviljen jeg kan spa sammen kan jeg finne en eneste bitteliten halvkilo å skryte av. Men heldigvis har det ikke gått opp heller. Og bare det er nærmest et under. Egentlig.

Noe veldig rart er at magemålet har krympa veldig. Jeg er hele 4 cm mindre rundt hengebuken enn jeg var for en uke siden. Går det an?? Jeg er hundre prosent sikker på at jeg måler rett, og på samme plass. Så ja, det er det målebåndet forteller meg. Kan jo se at det har skjedd noe der også da. Det er nesten sånn at jeg tror at denne hengegreia muligens ikke blir så aller verst når jeg bare får av meg en del kilo til. Lovende utsikter altså. ;o)

Resultatet hittil: Vektnedgang er som forrige uke 6,4 kilo. Totalt 20 cm mindre, men til nå har jeg målt alt fra hals og overarm
ned til hoftene .. Heretter skal jeg innskrenke den målinga til å gjelde litt mer strategiske punkter.

Jeg blir sponsa av NOKA-dietten enda en måned. Så nå skal jeg inn og bestille flere måltider derfra. Gleder meg til å få noen andre smaker på shakene.

Denne uka har jeg kveldsvakt. Jeg ser for meg at det skal bli ganske mye shake noen dager fremover. Har jo litt å ta igjen etter uka som nå ligger bak oss.

Ny uke – nye muligheter altså. :o))

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten #noka #slanking #diett #nyttliv #shake #diett #slankekur #vektnedgang

8 kommentarer
    1. synes du er superflink,og så lenge vekta ikke går opp er det ikke noe å bekymre seg for :)Har midjemålet krympa uten att vekta har gått ned må det bety mindre fett og mer muskler og det er jo helt supert :))lykke til og ha en fin jobbvakt

    2. Det er helt normalt når en legger om kostholdet at cm forsvinner. Noe annet hadde jeg stusset på.
      Flink du er, og jeg har ingen problem med å skjønne at du blir lei av shaker. Er for mye søtsmak også for min del.:)
      Lykke til videre.:)

    3. Vekten kan stoppe opp av så mange grunner, derfor er målingene så viktige. Du er kjempe flink!
      Stillstand er ikke oppgang, plutselig løsner det. 🙂

    4. Du skal være glad, du har vært flink hele tiden, og når du tok en liten utskeielse, så gikk du ikke opp. Så nå kan du begynne på vanlig igjen, uten fridager er det litt lettere. Så skal du se at neste uke blir bedre igjen 🙂 Tror du ikke? 🙂 Lykke til videre 🙂 Og han en fin mandag Marit <3

    5. Lykke til videre, at det stopper opp litt er jo ikke unormalt. Det går seg til, og du ser jo at cm raser av deg 😉

    6. Det er bra du ikke har gått opp noe da vertfall! Det er jo en bra ting om ikke annet.
      Prøvde meg på slike barer og shaker en gang jeg også, men etter 2 måltider så er jeg møkk lei.. haha
      Så den ser jeg veldig godt!!:)

    7. Pøh – detta går da bra!! Må regne med litt stillstand – fokuser på det positive, der har du nok å ta av. Ha en flotters dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg