Tips til god NOKA-shake

Nå her jeg skjønt det! Du vet disse NOKA-shakene som jeg ikke helt likte? Bortsett fra vanilje da, som jeg fikk så skrekkelig få av .. Ja, misforstå ikke, det er ikke noe galt med verken smaken eller selve drikken, det er bare det at jeg og disse smakene ikke går helt greit sammen. Jeg like for eksempel ikke verken sjokolade- eller jordbærmilkshake heller. Sånne normale, kaloribomber en kan få kjøpt på isbutikken eller hvor det nå er en får fatt i dette .. Men nå har jeg endelig klart å blande både sjokolade- og jordbærshaken fra NOKA på en slik måte at jeg faktisk synes de er gode! Og etter tre uker var kanskje det på tide?

Normal miks er tre måleskjeer til 2.5 dl skummet melk. Det blir en tjukk, litt ekkel konsistens. Synes jeg. Men i går hentet jeg smoothie-mikseren på posten og nå er det blitt andre blandinger her i huset.

Denne likner til forveksling en original milkshake. :o) Til tre måleskjeer NOKA-pulver trenger du 2,5 dl skummet melk, 1-1,5 dl vann og 5 isbiter. Har du en smoothie-maker, hurtigmikser, blender så er det bare å slenge ingrediensene oppi og la det stå til. Svvvvitsjj! På et lite minutt er det klart. Passe tykt, og med en svak smak av sjokolade.

Velbekommen! :o)

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten #noka #slanking #diett #nyttliv #shake #diett #slankekur #vektnedgang

5 kommentarer
    1. så bra adu har klart og funne ut av det, og at det nå endelig går og få det i seg!:)
      jeg fikser ikke desse shakene i det hele tatt 🙂 så bra noen får det til !:D haha

    2. Så bra du har funnet noe som funker fint 🙂 Det er jo viktig det når du skal spise det dag ut og dag inn…eller drikke da… Blendere er tingen 😀 Ha en herlig søndag Marit, her skal jeg ut på tur 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg