Tirsdagstema # Rymlig

Min båt er så liten, og havet så stort ..
Tidlig, tidlig på morrakvisten, før de fleste hadde tenkt på å stå opp.
Og før vinden våkna … og ødela det speilblanke vannet.
Det er på slike tidspunkt havet virker uendelig, digert, romslig – og mennesket bitte, bitte lite.
Å padle kan ikke sammenliknes med noe annet jeg har vært borti.
Det er bare ubeskrivelig deilig, rett og slett.
Bildet er fra en av påskens padleturer .
Kajakken fikk jeg i 50-års gave av drømmemannen i fjor.

Rymlig = romslig, og flere tolkninger finner du HER.

4 kommentarer
    1. Åå så utrolig deilig!
      Har tilbringt påskeferien på fjorden og fjelle og hver gang vi har vært vært på fjorden har jeg tenkt så ofte at jeg vil ha kajakk eller kano!!:)

    2. Åhh, vi har en kanadensare i mitt föräldrahem, och jag paddlade massor när jag var liten och ung. Det är en fantastisk känsla att kunna glida fram så tyst och så nära naturen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg