Tredje uke på NOKA-dietten: Jippi!!

God morgen der ute. :o) Denne uka starter fantastisk! Det er sol, stille og blå himmel ute. Gradestokken viste allerede klokka sju 17 varme, deilige grader. I sola vel og merke, men det er jo nesten sommer. Iallefall om en legger godviljen til! Dessuten er det jo en veldig kort uke på jobb, allerede onsdag setter vi baugen ut mot hytta, og blir der til lørdag. Da er det fest på gang og lettere å overnatte hjemme i og med at de vi skal til bor like borti gata. Søndag skal vi passe mannens to barnebarn, og det er sikkert mer fornuftig å være hjemme da også. Siden minstesnuppa bare er et år, og det blir bare stress på hytta.

Men over til det overskriften her: JIPPI!!! Jeg har nå gått på NOKA-dietten i tre uker, og jeg må bare innrømme at dette funker. Til tross for at jeg siden påske har spist ett måltid hver dag. Nemlig middag. Men det kjipe med det er jo at jeg blir så sykt mett!! Jeg som elsker middag orker nesten ikke noe i forhold til før, og da er det bare å ha god kontroll slik at en faktisk slutter og stappe i seg. For det kunne jeg godt ha klart, tror jeg. Men det er jo ikke så deilig å være helt studd heller da!

Utenom middag lever jeg på NOKA-shake og barer. Litt frukt og grønnsaker innimellom, når jeg har lyst på egentlig. Men det er sjeldent. Jeg er ikke sulten i det hele tatt, så dette går over all forventning. Jeg drikker masse vann hele tiden, og jeg har drukket noen glass med Pepsi Max eller Cola Zero den siste uka. Og under over alle under; det smaker faktisk himmelsk, som en avveksling til alt vannet.

Så til resultatet: Vektnedgangen er 6,4 kilo! Til sammen har jeg gått inn 14 cm. Mest rundt midjen (6 cm), åsså puppene da (5 cm) og det er jo en smule kjipt. De andre plasssene har stoppa opp litt ..

Nå begynner det jo å synes også, og det er kjempegøy! Ønsker deg en fin dag, og takk for at du stakk innom her hos meg.

 

Midtlivskrise på facebook finner du HER.
#nokadietten #noka #slanking #diett #nyttliv #shake #diett #slankekur #vektnedgang

23 kommentarer
    1. Jøss, det var ikke dårlig! Nesten så jeg snart må vurdere noe lignende selv – men jeg er sååå veldig i mot dietter -er vel egentlig slank også – men sliter veldig med magefettet, så jeg får vel heller bite i det sure eplet og heller bevege meg mer :-/ Men gratulerer til deg – kjempeflott!! 🙂

    2. frustrertfrueihouston: Ja, veldig god følelse. Hadde faktisk ikke trodd det skulle gå så greit, selv om jeg har psyka meg opp ganske så lenge før jeg satt i gang. God mandag til deg og. :o)

    3. Camilla Larsen: Jeg har bare jordbær og sjokolade igjen nå. Men foretrakk absolutt vanilje. Må bare bruke opp det andre først. ;o)

    4. frodith: Hehe .. takk, takk. Ja, om jeg klarer målet, da fortjener jeg jaggu en premie. Om jeg så skal anskaffe meg den selv. Men det er lenge, lenge til det da. ;o)

    5. Annekarin: Takk. :o) Egentlig forstår jeg ikke helt hvor jeg får denne viljestyrken fra .. men for all del, jeg håper den ikke har tenkt å forlate meg igjen. ;o)

    6. Siv Svanem: Jeg er litt imponert selv også. Trodde den viljestyrken forsvant da overgangsalderen herpa til livet mitt. Men jaggu klarte jeg ikke å grave den frem igjen. Endelig!! :o))

    7. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    8. grattis,det er så utrolig gøy når det går den rette veien,jeg har jo selv kvittet meg med ca 15 kg på 4 måneder så jeg kjenner følelsen av å ha greidd det:))vi får krysse fingrane for att det vil vare for oss begge to :))ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg