God morgen <3

 

I går kveld fikk jeg blomster!
Av drømmemannen

Åsså fikk jeg en gave fra min eldste datter.
En fin keramikkmugge fra Litauen.
Skulle nesten tro jeg hadde bursdag eller noe ..

Tusen takk begge to!

<3

Kanskje dette er veien å gå, når jeg vil ha noe ..
Tror jeg døper bloggen om til
“Marits ønskeliste”

For igrunnen ønsker jeg meg ny kledning på huset også,
nytt tak – og kjøkkeninnredning ..
pluss litt andre sånne småting hist og pist.

Nei, det var en spøk altså!
Kjapt innom bare, for å ønske deg en fin tirsdag.
Klem fra meg

<3

 

16 kommentarer
    1. solkro: Ble nesten litt flau .. hehe. Men det var kjempekoselig da! :o)) Selv om det hadde føltes hakket bedre om de hadde kommet sånn helt av seg selv.

    2. fruensvilje: Trodde ikke han leste så mye her min mann heller. Men han vet jo om denne greia, så ikke aner jeg hvor mye han får med seg. ;o) Det er kanskje verdt et forsøk?

    3. frodith: Hehe .. hint nei, det er dødfødt. Men han skjønte visst at jeg var lei for at de andre fine rosene holdt på å dø nå. Enda så godt jeg har stelt med dem! ;o) Eller så har han vært innom her en tur, det kan jo være det også.

    4. ritahobbyfoto: Kanskje han bare synes synd på meg som er “tvangsparkert” i sofaen for en stund. Jeg blir jo litt sur og grinete av dette, så jeg fortjener vel ikke akkurat noen påskjønnelse akkurat nå ..

    5. frustrertfrueihouston: Vet ikke om han leste bloggen, eller det var fordi jeg sutra litt siden den flotte buketten jeg fikk fra en venninne synger på aller siste verset nå. Men han vet om bloggen ja, selv om jeg ikke tror han er så skrekkelig ofte her inne. :o)

    6. Så drømmemannen leser bloggen din, og tok affære – og kom hjem med blomster, Så flink han er. Han ville nok ikke ha på seg at han ikke kjøper blomster til sin kjære offentlig. Og gave fra datteren også, så bra og koselig. Ha en vidunderlig tirsdag!

    7. Ja, det er lurt, og si i fra litt ordentlig til drømmemannen, så skjønner han nok 😀 Kan jo ikke ta bare småhint på sånt disse gubbene 😀 Så fine blomster 🙂 DU var jammen heldig ja 🙂 Håper dagen din blir god i dag 🙂 Klem <3

    8. god morgen.Så kjekt da og du fortener nok begge deler,hmmmm min mann leser ikke bloggen min så det hjelper nok ikke for meg å legge igjen ønskeliste her

    9. God morgen 🙂 Det virket i alle fall så flotte roser ,jeg er sikker på at du hadde et lurt smil da gubben kom med blomstene og at du ble glad 🙂
      goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg