Ut på tur – i bilen

God morgen! :o) Her skinner sola og vinden har løyet. Så det eneste som er galt nå er at jeg ikke kan ut å gå. Orker ikke en dag til her hjemme, holder på å gå på veggene av kjedsomhet, så vi skal ut på tur. Biltur. Akkurat sånn som gamle folk gjorde før i tia, på søndagene.

Drømmemannen planlegger litt. Kikker på kart og finner en fin tur til kjærringa. Forhåpentligvis er det noe å ta bilde av også i løpet av dagen. Uten at jeg må bevege meg så langt vekk fra bilen. Og så skal vi spise lunsj en eller annen plass oppi indre bygder. Kan jo bli koselig dette!

Må være hjemme til klokka fem. Da kommer nemlig mannens yngste barnebarn og skal overnatte. For første gang skal ho sove hjemmenfra, så det kan jo bli spennende. Ho er ellers ganske bedagelig og fornøyd fra naturens side, så jeg sater på at det går greit. Veldig gøy med barnebarn, men føler alt er litt vanskeligere når jeg er så lite mobil. Skrekkelig irriterende dette her.

Skal du noe gøy i dag? :o))

9 kommentarer
    1. Anonym: Ja, da får du bare stikke innom her litt oftere, du anonyme. For her er det ikke mye som er perfekt kan jeg bare fortelle deg. ;o))

    2. Flotte bilder du har 🙂 ikke minst liker jeg maten du skriver mange av innlegga dine. Lei av alt det perfekte jeg 🙂

    3. Så kos med overnatting av barnebarn, de er så søte og herlig.
      Er så herlig med biltur, jeg har alltid likt å kjøre eller sitte på i bil og kjøre på lange turer. Når ungene snakker om Nordkapp til sommeren nå, så frister det meg veldig.
      God bedring.
      Ha en fin søndag

    4. Så grei mann du har som tar deg med på tur! Regner med at det var greit med litt stueforandring. Kos deg med barnebarn på overnatting, håper hun sover hele natten 🙂
      Jeg skal ut på kjempe kjøpesenter av alle ting. Været er ikke helt stabilt så da tar vi oss en runde i butikker, bare for å se. Her er mange dyre butikker som jeg ikke har tenkt meg inn i, har ikke helt stilen til det heller, mange helt greie butikker og kunstisbane i underetasjen hvor man kan låne skøyter. Det har jeg heller ikke tenkt å prøve, men en tur på galleriet for å se på bilder blir det nok. God helg til deg!

    5. Biltur er jo gøy da, husker vi gjorde det mye før når jeg var liten. Kjørte avgårde, langt, og spiste på kafe. Og det var skikkelig stas. Liker det enda jeg 🙂 Ha en fin lørdag 🙂 Klem <3

    6. så kjekk drømmemannen var som tok deg med på en tur m/lunch attåt da,kunne tenkt meg det jeg også men min mann var ikke der i dag da :))
      Kos dere med barnebarn,selv strikker jeg dukkekle til barnebarn i dag,koselig det også

    7. God kjøretur! Sønnen skal i bursdag i Sørlandsparken så vi skal se på sofa og våtromstapet imens 🙂 Og kanskje være litt ute i sola også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg