Døden nær ..

Ja, ikke jeg altså.
Men rosebuketten som jeg fikk for to uker siden.
De var så flotte, og har stått så lenge,
og hele tiden har jeg hatt en plan om å ta bilder av dem.
Bare sånn for gøy.
Så gikk tiden fra meg, eller så var det feil lys akkurat der og da
.. men her er en liten smakebit ..
før de er helt klissdaue og havner i søpla!

Tror jaggu vi må be middagsgjester igjen snart.
For uten gjester blir det ingen blomster på denne kjærringa.
Om ho ikke kjøper de selv da.
Der svikter han litt, denne drømmemannen min.
Men en kan jo ikke få alt heller da, så jeg har bare innfunnet meg med det.
Og blomster kan jeg jo fort fikse selv!

Tidligere skyldte han på at han ikke hadde bil.
For han gikk jo frem og tilbake til jobb.
Men nå har han jo ikke engang den unnskyldningen.
Mens han kjører standsmessig i spell ny mannebil som nesten er lydløs,
hopper jeg avgårde i Smart’en uten komfort i det hele tatt.
Helt frivillig til og med.
Jo mer jeg tenker på det, jo mer fortjener jeg en bukett.
Sånn rett som det er. Egentlig.
Bare fordi jeg er meg.

;o)

Det er mandag og nye uke.
Jeg er på jobb.
Har drittvondt i kneet, men orka ikke være sofasliter i dag også.
Får se hvor lenge jeg holder ut ..
Er jo en kort jobbuke dette, bare frem til torsdag kl. 13.
Men det var litt vanskelig å få plassert beinet på en god måte her.
Så jeg sliter litt allerede .. 

Ønsker deg en fin dag. 
:o))

10 kommentarer
    1. traust: Bloggen ligger jo og slenger in space … han vet om den. Men vet ikke om det var det som gjorde utslaget, eller om jeg har gnålt litt for mye om den flotte buketten som snart er død.

    2. fruensvilje: Har veldig god plass til blomster jeg da. For her er det ikke noe annet som spirer og gror! Bare kjærringa som blir større og større av å sitte still! Men kommer foreløpig inn døra da, ikke verst bare det.

    3. det har nok vært en flott og holdbar bukett dette ja:))det hadde vært hyggelig med en blomster innimellom ja fra våre utkårede,ikke så lenge siden jeg fikk en hortensia da,men det går år mellom hver gang :))no har jeg streng tatt ikke plass heller da for det spirer og gror overalt med det som skal glede oss gjennom sommeren :))

    4. traust: Gjett om jeg har ymta .. sånn litt innmellom! Men vil jo helst at de skal komme av seg selv da, ikke helt det samme å mase seg til noe. ;o)

    5. Du får la bloggen din ligge å slenge slik at han ser innlegget (helt tilfeldigvis) liksom – så blir det vel blomster 😉 Ha en fin dag 🙂

    6. frodith: Blir jo ikke bedre av det, frodith. Er ikke en dritt bedre i dag enn jeg var på torsdag. Virker bare ikke så ille om jeg sitter still med beinet i en grei rett posisjon. Og jeg blir så jækelig umulig å være sammen med når jeg må sitte still hele tiden!! Prøver jo å skåne drømmemannen litt vettu, er jo et under at han er der fortsatt, spør du meg!

    7. Hjelpes! Leste om deg på siden din og trudde jeg leste om meg, haha… Fotogal, sjøen og et liv som stoppa opp. Jøss! Å jaggu har vi funnet drømmemannen begge to:-)

    8. Du skulle sikkert holdt deg hjemme i dag også vettu, men man blir lei. Skjønner jeg godt 🙂 Hvis du vil ha blomster, så får du si det i klartekst. Jeg har funnet ut at klartekst fungerer best 😀 Ingen hinting hvertfall 😀 det fungerer ikke… Her blåser det store trær nesten, men jeg skal forsøke meg på en gåtur hjem fra jobb.. uansett 🙂 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg