Haltepinken på tur

 

Ble ikke helt som jeg hadde trodd å komme hjem. For der lå drømmemannen under pleddet og frøys. Han var kvalm, dårlig og ikke pigg i det hele tatt! Skrekk og gru, omgangssyka er kommet i hus, får bare håpe den finner veien ut døra igjen før jeg også får noe. Jeg hater nemlig å spy!! Da er jeg døden nær .. takler det skrekkelig dårlig og blir som en drittunge.

Paracet er en fin ting. Innimellom. Kanskje ikke når en har omgangssyke, men om det gjør vondt i kneet hjelper det godt med tre piller. Og når de funker som best går det til og med an å gå ut på tur. Seint gikk det, spesielt godt var det ikke, men jeg måtte bare .. 4,6 kilometer på en time. Litt nedtur, men en nedtur må vel være bedre enn ingen tur?

Vi har hatt en flott ettermiddag her i dag. Bildet er tatt fra brygga på Myren gård. Mer vårstemning derfra finner du – – > HER < – -, i et innlegg fra 2011.

Stille, vakker og glinsende ligger sjøen der. Må innrømme at jeg kjenner det rykker litt i sjøbeinet når jeg står og skuer utover. Jeg kan nesten ikke vente til vi skal ha ut båten igjen!

Vi har ei fin tid foran oss – gleder meg. :o)

4 kommentarer
    1. uff, håper ikke du blir smittet hvertfall. Og håper han blir fort frisk, og du fin i beinet, så dere kan ut på tur igjen for alvor 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    2. God bedring til mannen din.
      Ønsker snarest begge to en fin båttur og “immer eine Handbreit Wasser unterm Kiel” (tyske sjømanns ordtak) “alltid være en håndsbredd vann under kjølen” 🙂

    3. Så stemningsfullt bilde du har tatt. Mye finere enn tanken på omgangssyke. Det er ikke noe kjekt, så jeg håper du slipper. Det er bare å vaske hender, håndklær og dørhåndtak og prøve å unngå dritten. Ha en fin kveld!

    4. så kjedelig da att mannen har fått omgangsyke,får krysse fingrane for att det blir med ham du.
      4,6 km på en time er litt bedre enn det jeg presterer da så jeg synes det var veldig bra jeg da.
      Nydelig bilde ,no gleder jeg meg også ,iallefall til lyse kvelder,for det er fortsatt litt vel mørkt ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg