Endelig ferdig!

Ja, her går det i sakte fart.
Iallefall når det gjelder strikkinga, så egentlig er jeg sjeleglad
for at denne ble ferdig nå, og ikke i mai!

Har ikke oppskrift, la opp etter ei annen bukse jeg strikka en gang.
Så har barnebarnet på fem og et halvt bestemt fargene.
Og at det måtte være noen hjerter på.
Merkelig nok ville ho ikke ha mest rosa.

Nå må jeg finne på et eller annet nytt prosjekt.
Den ene dattera ønsket seg en hals.
Kanskje det blir det?

Ønsker deg en fin dag.
Jeg skal på jobb om en times tid ..
men det går jo an å ha det fint der også.

;o)

11 kommentarer
    1. Grete: Takk. :o) Men har egentlig ikke tålmodighet til dette! Det er så mye jeg gjerne vil strikke, men når jeg kommer halvveis, eller er nesten ferdig, så har jeg ikke lyst til mer på den tingen!! Hehe .. og da går det jo litt dårlig med alle planene og ønskene.

    2. Strikkebuksen ble veldig fin, og mye mer praktisk farge enn rosa som hovedfarge! Varm og god blir den nok også. Så her regner jeg med at barnebarnet blir fornøyd, både med buksen og med hjertene! Ha en fin dag på jobben 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg