Mandagstema # 107 – Hjemmelaget

* SUSHI *
Noe så fantastisk deilig skal du lete lenge etter ..
Det eneste som er negativt med sushi er at det tar så fort slutt.
Men ikke når det er hjemmelaget.
Da har vi så det holder, og vel så det.

Skal ikke påta meg æren for kokkeleringen.
Det er det mannen som har stått for.
Heldige meg som har en mann som funker perfekt til det meste.

Dette var mitt bidrag hos Helenes mandagstema.
Andres bilder finner du HER.

Håper du får en flott start på den nye uka.
:o)

13 kommentarer
    1. Takk for svar 🙂
      Jeg kjøpte det i dag. Ikke spesielt billig! Så jeg håper det fungerer. Jeg mister ikke spesielt mye hår. Det er bare veldig tynt. Synd det ikke funket for deg! Men jeg har lest om mange andre som sier det har funket. Så vi får bare satse på at det funker for meg også 🙂

    2. Helene: Hei. :o) Jeg ville så gjerne disse pillene skulle funke. Såpass at jeg nesten innbilte meg at håret ble litt bedre allerede den første måneden. Men det var nok bare ønsketenking.
      Jeg har alltid hatt DEN hårmanken, men da overgangsalderen slo til så var det slutt på den gleden. Håret mitt er blitt mye tynnere, men det rare er det at jeg ikke kan se at jeg mister noe. Det ramler liksom ikke av i dusjen eller henger igjen på børsten ..
      Vel, Priorin hjalp ikke meg iallefall. Men det kan jo være andre er heldigere. ;o) Det kan jo være verdt et forsøk iallefall. Lykke til.

    3. Heihei! Jeg så en blogg du hadde skrevet for en stund siden, angående priorin. Jeg lurte på om du synes det fungerte bra? Jeg er 20 år, så jeg har ikke noe håravfall, men håret mitt er veldig veldig tynt og jeg føler det aldri vokser. Så jeg tenkte jeg kunne prøve dette produktet og se om jeg så noe forskjell 🙂

    4. Fin start på den nye uka her 🙂 Det så fint ut det bildet, og jeg skjønner det ser fristende ut, selv om jeg ikke liker det selv 😀 Ha en fin dag du også Marit 🙂

    5. Mat er smak og behag, jeg liker kokt og stekt fisk hehe.
      Bra du liker det slik at de har kjøpere til sine retter 😀
      Ha en fin dag 🙂

    6. Gott om mat här! En maträtt jag själv helst hoppar över, men hemlagad sushi har jag inte ätit, så jag ska inte vara helt säker att jag inte gillar det!

    7. Dette er det beste jeg spiser og deres hjemmelaget så helt fantastisk ut!
      I dette huset er det bare meg som liker sushi så jeg spiser det kun ute.
      Dette så skikkelig proft ut!
      Flinke dere!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg