Fargerikt – for den som våger

Disse synes jeg er flotte! Jeg har lyst på både en og to overdeler fra Katwise. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg har mot til å gå med sånt .. dessverre. Jeg er nok litt mer grå og kjedelig enn jeg egentlig har lyst til å være. Fordi jeg føler meg litt for gammel og .. avdanka .. rett og slett.

Om du har lyst til å følge bloggen til denne grå, kjedelige, så kan du klikke deg inn HER og like facebooksiden til Midtlivskrise. Da går du ikke glipp av et eneste innlegg .. ;o)

5 kommentarer
    1. inger ann: Om du går inn på linken i teksten (Katwise) kommer du inn på facebooksiden til produsenten (tror jeg), finner link videre derfra en eller annen plass. Foreløpig har jeg ikke kommet lengre enn til å nyte bildene. :o)

    2. du så flotte plagg,noe slikt skulle en hatt ja :))og du kjenner vel meg jeg går i omtrent bare farger :))
      Bare tull å tru du er for gammel,du er jo som meg i din beste alder,så har du lyst har du lov du blir garantert flott i en slik trøye

    3. Farger er flott, jeg elsker sterke farger, husker jeg fikk positiv tilbakemelding for det på sykehuset en gang for jeg lyste opp et ellers så trist rom hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg