Dårlig arbeid, eller pirkete kjærring?

På tirsdag, innimellom julegaveshoppinga, fikk jeg stelt neglene mine. For første gang i mitt liv ble mine egne negler forsterket og pålagt det ene laget etter det andre. Av forskjellige ting. Også shellac som visstnok er en slager for tia.

Satt i nesten halvannen time. Var mildt sagt drittlei da jeg endelig var ferdig. Litt halvstressa løp jeg videre fra den ene butikken til den andre, med skinnende fine negler. Det var iallefall det jeg trodde helt til jeg kom på jobb på ettermiddagen.

Ved litt nøyere ettersyn var det ikke fint i det hele tatt. Skinnende ja, men forsterkninga slutter lenge før neglbåndet, og det samme gjør lakken. Fryktelig irriterende for meg som er så jækla pirkete. Hadde jeg lagt på neglelakk selv på dette viset hadde den blitt fjernet øyeblikkelig! Men dette kan ikke fjernes. Ikke uten å få en ny time på salongen. Og det er jo flaut, etter tre dager …

Jeg gjorde jo dette for å se fin ut gjennom jula. Og kanskje også på ferien. Men så lett skulle det ikke være. Vel, det irriterer meg noe så sykt at nå har jeg sendt melding til Klinikk Matis og sagt at gode forslag mottas med takk.

Jeg har klaget! Så pinlig. Jeg ser jo at dette ikke er bra. Men jeg kviet meg sykt for å klage likevel. Selv om det nesten ser ut som om jeg har forsøkt å lime på noen falske negler på egenhånd og vært utrolig uheldig .. for akkurat det der kan jeg nemlig, så det hadde sett mye finere ut, på nåværende tidspunkt, enn denne salongbehandlinga. Mye rimeligere også …

Vel, du kan jo se selv hvordan det ser ut etter snaue tre døgn. Hva hadde du gjort?

#neglepleie #neglelakk #klinikkmatis #julefin #shellac

Midtlivskrise på facebook finner du HER. ;o)

22 kommentarer
    1. Det hadde jeg klaget på, for det skal være fint når en betaler for det. Ringer du på mandag, så fjerner de det nok og legger på ny (om du har tid, for tror de vil gjøre det for sin egen reklame).
      Jeg fikk også stelt neglene mine mye før, men etter et lignende uhell, så har jeg ikke vært å fått dem fikset ;-). Lykke til.
      Ha en god helg.
      Klemmer <3

    2. Uffameg, dette var ikke bra gjort av en salong….for det ser jo ut som om det er gått en måned etter behandling…og ikke 3 dager….. Skjønner godt at du er irritert! Det hadde jeg og blitt….
      Bra du sa ifra. En slik behandling koster, så da er det klart at det skal bli bra og! Hva du ellers kan gjøre vet jeg ikke, er ikke så kjent innen dette…..
      Ønsker deg en god jul, og alt godt for det nye året:))
      klem <3

    3. Grete: Det er jo fint, bortsett fra at det liksom ikke rekker helt inn til rota av negla. Hehe. Skal få fiksa det. Men synes fortsatt det er flaut at jeg virkelig klaget! Gruer meg litt til å tilbake igjen

    4. Anonym: Ho var vel bare litt uheldig, alle kan jo ha en dårlig dag innimellom. Så jeg kommer ikke til å ha probemer med å gå tilbake en annen gang. Iallefall ikke så som de har lovet å fikse det for meg. :o) God service var det iallefall.

    5. frodith: Jepp. Klaga og fikk medhold. ;o) Blir fiksa i romjula, for det var litt vanskelig å finne ledig tid både for meg og klinikken.

    6. Siv Svanem: Følte også at det var litt stusselig dette, til å ha blitt gjort av fagfolk .. men de har lovet å fikse det igjen. :o)

    7. fruensvilje: Skal få fiksa det, etter jul .. :o) Ikke så lett å finne ledig tid verken for meg eller på klinikken i disse juletider. Jeg jobber jo kvelder like lenge som de har nattåpent, og dagen til mandag og tirsdag. Men det ordner seg nok! :o)

    8. helgemamma: Er nok også flinkere til å råde andre. Kan stå på mitt, men da helst skriftlig. Ellers er jeg veldig snart til å gi etter og bare godta. Når det gjelder meg selv vel og merke. Har klaget. Skriftlig, med bilde, hehe. Så jeg har fått ny time og skal få fiksa det. :o))

    9. Heidi: Takk, takk. Det ser ut som om det ordner seg greit til slutt. Men føler meg fortsatt litt stygg som klaga … tror nesten jeg er mer flau enn ho som utførte jobben ..

    10. ssilje89: Jeg skal få fiksa det, var ikke noe problem det. 😀 Og jula blir ikke akkurat ødelagt av noen litt merkelige negler. Heldigvis.

    11. Nina: Har klaget, og skal få fiksa det. Men gruer meg litt til å gå tilbake, for jeg føler meg ganske stygg som ikke bare fortrengte det ..

    12. Skjønner godt at du er misfornøyd!! Stikk heller innom klinikken,så ordner de det helt sikkert.Dette er dårlig jobb,så her er det IKKE noe flaut å klage…God jul!

    13. Ojda, det var ikke bra! Du kan kjøpe noe å fjerne det med, men må ha skrape også.
      Men jeg hadde labbet ned der og sagt det skulle fjernes GRATIS med en gang!
      Vist ikke må du ta noe neglelakk over. Så utrolig kjedelig. Stikk opp t meg på Vennesla hehe så kan du fjerne det her 😛 Nei håper du får en god jul uansett!

    14. Off så kjedelig for deg :(. Denne jobben er absolutt å klage på! Ikke alltid lett å klage på ting; kjenner meg igjen der, men har begynt å si til meg selv at en vare/tjeneste jeg betaler for skal være i orden, og dersom ingen klager er det fare for at tingene går sin skjeve gang. For noen år siden gikk jeg regelmessig og stelte neglene, styrket og forlenget dem, og det var ikke synlig i det hele tatt, så som sagt: du har god grunn til å klage ja. Lykke til og god jul 🙂

    15. Jeg er veldig dårlig til å klage på ting… For jeg synes det er litt flaut også er jeg ikke så flink til å stå på mitt. Men jeg er flinkere til å råde andre..he he. .Og du burde jo klage på det.Du betalte vel en del for det og da br det jamme være perfekt også.

    16. dette må du klage på,det er ikke du som skal være flau heller,men den ansatte på klinikken som har gjort arbeidet.
      Får håpe du får en god kompensasjon gratis lykke til

    17. Herregud, det der må du ikke være flau over å klage på. Er jo rett å slett dårlig arbeid, godt å vite hvor en ikke skal gå for å stelle neglene

    18. til og med jeg kunne klart det bedre, og jeg bruker jo bare klarlakk hehe nei her er det bare å klage !! så irriterende også da når du satt så lenge 🙁

    19. DET der må du klage på..det der er gjort verre enn om jeg skulle gjort det og jeg er blind på et øye og totalt udugelig på slikt.. Men det ser rart ut. Håper de fikser opp idet der.. Lykke til og bra at du klaget..;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg