Nydelig lørdagsvær

Dagen derpå for oss – igjen!
Dermed var det både slitsomt og godt å komme seg ut i den friske novemberlufta.
Og for et vær! Strålende sol og såvidt halvannen kuldegrader.
Vi har enda ikke fått snø her hos oss, og godt er jo det.
Men det er frost og hvitt på bakken.
Noe som kunne resultert i noen flotte bilder,
om jeg hadde hatt med noe annet enn iPhonen.
Men man tager hva man haver,
og dette ble resultatet!

Det ble ikke verdens lengst lørdagstur.
Bare 4 km, men i dag tror jeg faktisk det var nok for begge to.

:o)

10 kommentarer
    1. kjempefinte bilder Marit 🙂 Det er fint ute nå også, bare man titter litt 🙂 Jeg har vært ute i mange timer. Ikke gått langt vi heller,men i mange timer og fotografert og vært på kafe 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. solkro: Takk i like måte. :o) Vi skal en tur til svigers. Jeg har ikke sett de på et par månede, for de siste gangene det har vært noe familiært så har jeg vært på jobb ..

    3. ja dere har virkelig hatt et flott vær i dag,helt nydelige bilder,bedre kunne dei ikke bli :)) Du er beskjeden du 🙂 4 km er jo veldig langt synes iallefall eg da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg