2013 Sardinia – Langs elvebredden i Bosa

Sjarm til tusen!
Da jeg bestilte denne turen regnet jeg jo med at det ikke så helt ut som på bildene.
Normalt ser det jo alltid litt finere ut enn det er i virkeligheten.
Men denne ganga var det faktisk motsatt ..

Tror ikke disse bildene trenger noen videre forklaring.

Tror du jeg blir litt reiselysten av å sitte sånn og kikke gjennom feriebildene?
Kjenner du det rykker litt i reisefoten?
Ja, jeg gjør iallefall. Men her i huset er all ferie brukt opp frem til nyttår.
Jeg har litt avspasering igjen, faktisk nok til en ukes fri omtrent, mannen har ikke.
Og da hjelper det jo ikke for noe, for jeg må jo ha med meg han!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg