Midtlivskrise er tre år i dag

For tre år siden postet jeg mitt aller første innlegg her. Jeg var sykmeldt og elendig og det meste var galt. Mye har skjedd siden den gang, både på godt og vondt, men heldigvis begynner livet igjen å bli levelig. Fortsatt kan jeg ikke si at jeg er midt i livet og elsker det. Joda, jeg vet at alternativet hadde vært verre, men kunne jeg valgt ville jeg ikke ha vært midt i livet. Jeg ville ha vært i midten av 20-årene heller. Nyforelska og ung. Fast i fisken, frisk og opplagt. Synes du det er så flott å bli gammel da? Sånn hvis du skal være helt ærlig med deg selv ..

Jeg hadde tenkt å ha en liten giveaway her. I anledning jubileet liksom. Men så har jeg rett og slett ikke hatt tid til å finne på noe enda. Det kommer sikkert i løpet av uka, for vettu, jeg har tatt helg nå. Langfri. Laaaaaangfri. Smak på den du! Herregud så fantastisk deilig. :o))

Nå venter jeg syforeninga inn døra hvert øyeblikk. Maten er klar, og denne ganga har jeg til og med bakt ei eplekake! Tro det eller ei. Jeg som ikke kunne fatte hvordan jeg skulle klare å ha folk i dag. Men det var da jeg gikk hjem fra jobb, og det er jo lenge, lenge siden det. Siden har jeg stått på kjøkkenet og kokkelert. For kokken min, det der funnet av en drømmemann jeg har vettu, han leker flyttebyrå hos ei av mine venninner .. så jeg får bare skylde på det om denne spicy høstsuppa jeg har laget ikke faller i smak ..

Ha en fin kveld da! :o) Jeg ser igrunnen veldig frem til jeg kan finne senga i dag, men først skal jeg altså varte opp noen venninner.

8 kommentarer
    1. Gratulerer med jubileet:) Kos deg med venninne:)
      Kos deg med livet:D Du kan ikke velge å skru klokkene tilbake, vet du, så gled deg over det du har, og det du kan få. Jeg har i hvert fall bestemt meg for det. Jeg tror det er det man ha mest utbytte av.
      Enkelt? Nei, slett ikke alltid. Jeg har sørget , og grublet mye. Har fortsatt mine tilbakeslag, men ….
      Håper du har en hyggelig kveld:):)

    2. Gratulerer med 3 års jubileum og syferingen på treff i dag 🙂 Men du er da vitterlig forelsket ennå, er du ikke? Trenger ikke være ung for å være lykkelig?
      Men skjønner tegninga da. Og nå er det kun en vei, og skal være oppover 🙂
      Klem

    3. Gratulerer med 3 års-jubileet :o))
      Med hånden på hjertet så trives jeg midt i livet, og er egentlig ganske happy for at jeg ikke er i 20 årene. Det eneste er at leddene mine verker litt mer enn jeg liker noen dager, men det er så mye annet som er positivit så det går :o))

    4. gratulerer med bloggjubileet da:))håper vi får ha deg her inne i mange år til.
      Det var foresten et utrolig vakkert bilde:)tenker maten din i kveld smaker nydelig,så kos deg med venninner og ha en deilig langhelg,det skal vi også ha 🙂

    5. Tre år… måtte tenke litt etter, og kom til at jeg bare har bittelitt forsprang på deg 🙂 Spicy høstsuppe høres flott ut, spesielt for meg som stort sett bare spiser suppe for tida…

    6. Tre år du.. tenk på det:) Jeg liker å være midt i livet – eneste jeg ikke liker er tanken på døden – jeg er til tider redd den..;) Ellers kan man være relativt fast i fisken selv om årene har gjort noe med en.. men … tenk om man kunne ha all lærdom, erfaring og økonomien OG kroppen til en 20 åring.. det er en ok deal..;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg