Torsdagstema – I like # 112

Endelig har jeg fått henta kabeltrommelen som jeg fikk av ei venninne.
Hva jeg skal gjøre med den har jeg ikke helt klart for meg enda,
men den kommer nok til å havne på hytta etterhvert. Som et blomsterbord eller noe sånn.

Min bedre halvdel er ikke fullt så entusiastisk når det gjelder slike ting.
Europaller og kabeltrommer er noe han forbinder med jobb.
Det er vel strengt tatt søppel … og hvorfor i himmelens navn skal jeg drasse hjem det der??
Har vist han det ene bildet flottere enn det andre
med pallesofaer og alt mulig annet, men nei, det nytter ikke.
Hagemøbler har vi i hopetall, og det der, nei fyttigrisen, ikke er det fint engang!
Sier mannen ..

Andres “likes” akkurat nå finner du her:

 

..og bloggens facebookside finner du HER.

Ha en fin dag! :o))

13 kommentarer
    1. Min bedre halvdel ønsket seg også en kabeltrommel! Jeg var vel ikke helt oppmerksom når hun snakket om det, men jeg tok meg på tak en dag og tok med meg en kabeltrommel hjem. Den største jeg fant. Det måtte tre polakker og en svenske til for å få den opp på hengeren. Den tok en vesentlig del av plassen på terrassen og jeg var happy som bare f….. for å ha oppfylt hennes ønske. Problemet var bare at hun hadde ønsket seg en liten en, Heldigvis har vi vedovn. Det er nemlig mye brensel i en slik sak. Men en ting er sikkert – jeg kommer ikke til å trekke hjem så mye som en trådsnelle!!! Uansett hvor shabby chik det er med en trommel til pidestall, kaffebord eller noe annet, Men jeg har skjønt at hvis jeg skal forsøke å oppfylle min kvinnes ønsker så skal jeg bestrebe meg på å sette meg inn i ønskene før jeg setter himmel og jord i bevegelse for å oppfylle dem

    2. jeg er glad i trommelen jeg fikk i sommer og jeg skal nok få en til :))hos meg skal dei brukes som ekstra bord i hagen til sommeren.Du får lukke ørene for det mannen sier,for disse kabeltrommlane er supre 🙂

    3. Jeg skjønner hva du mener. Jeg har spurt samboeren min om en slik i mange år. Han bare fnyser av meg…. Jeg liker tingene når de blir litt uvanlige slik som denne. Lykke til.:)

    4. Den e bare dritt kult…hehe;) Så eg har to stykker…så eg har ikkje gjort noka med dem enda…men soon….;) Så løkke tel 😉

    5. Kanskje jeg bare skal være glad jeg ikke har noen mann jeg da, jeg som har både pallesofa og trommelbord 🙂
      Synes det er kjempefint jeg 🙂

    6. Spännande att se vad det blir av den där kabeltrumman!
      Antar att din andra hälft ändrar sig när han ser det färdiga resultatet!

    7. Hehe.. Her var mannen veldig skeptisk i starten. Men nå er han mer med på gamet han også. Han syns nemlig pallebordet vi fikk i stua var kjempefint..

    8. Virker kjent dette med gubber som ikke har sansen for tromler og paller. hehe
      Men det er jo moro å prøve å få til noe av det :))
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg