Tirsdagstema # Löv

Bildet er mitt bidrag til ukens tirsdagstema, og det er fra Ravnedalen.

God morgen forresten. :o)
Sitter her og spiser frokost i sofaen, rett ved siden av den åpne verandadøra.
Sommeren, og de gode temperaturene vi har hatt veldig lenge, vil ikke helt slippe taket her.
I går var det over 30 grader i sola om du fant en lun krok.
Da jeg kjørte hjem fra jobb rett før midnatt var temperaturen fortsatt 17 grader.
Ikke verst til å snart være i oktober!

Får bare nyte det så lenge det varer, tenker jeg.
For lufta har forandret seg, det lukter liksom høst, har du kjent den lukta?
Når jeg sier det til drømmemannen tror han det har klikka for meg.
Men jeg tilegner det bare den dårlige luktesansen hans.
For jeg har kjent igjen lukten av høsten så lenge jeg kan huske,
og nei det er ikke noe jeg bare innbiller meg.

God tirsdag. :o)

15 kommentarer

Siste innlegg