Er straks klar .. eller .. joda, det kommer seg nå!

Jeg pakker. Burde ha gjort det for lenge siden, ifølge drømmemannen. Aller helst i forrige uke. Og ja, jeg vet at jeg er håpløs her! Jeg hater å pakke, uansett hva det er til. Kan ikke fordra det. Og ikke nok med at jeg utsetter pakkinga til aller siste liten, eeeeh, jeg vasker også. Akkurat nå ja, det jeg skal ha med meg. Kjenner ingen som er så treige på dette. Det verste er at det sikkert alltid kommer til å være sånn også. Bildet fant jeg på google.no.

Jeg er ikke engang flau over det. For meg er det den naturligste ting i verden, og jeg kan ikke helt skjønne hvorfor mannen stresser seg opp over en slik liten bagatell. Han skal jo ikke pakke tingene mine! Dessuten er jeg jo tilnærma perfekt på alle andre punkt, så dette er jo bare en bitteliten filleting. Ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Iallefall ikke for andre folk.

Begynte litt smått i går da. Det skal jeg ha! Men .. så var det så drittkjedelig at jeg heller valgte å se CSI sammen med min bedre bedre, ferdigpakkede, halvdel. Nesten jaffal, bortsett fra at han ikke så så mye. Han var mer opptatt av å slenge hodet i veggen og snorke. 😀

Ikke helg enda, sier du? Mnjo .. for meg er det helg på øyeblikket. Skal bare en svipptur på jobb, frem til klokka 12 og så bærer det avgårde til nabolandet vårt. Ikke det vi her på sørlandet normalt slenger over til, neida, denne ganga er det Sverige! Såvidt. Strømstad, for å være helt presis. Men likevel litt langt herfra.

Vi skal på Harrytur med slekta. Det meste som kan krype og gå i mannens klan. Til og med to som verken kan krype eller gå enda. Våre yngste barnebarn på tre og fire måneder. Åsså er det svigers da, verdens skjønneste svigerforeldre, som står i bresjen for dette her. De bestiller og betaler og får som sagt med seg alle. Og alle, det er virkelig mange det. Det er drømmemannen og meg, våre barn med følge og unger (minus ho yngste til mannen, for ho studerer i Edinburgh), alle mine fire skjønne svigerinner med menn og barn og barnebarn. Tror nok vi nærmer oss 40 i antall. Reine taterfølget altså.

Får jo håpe vi ikke helt ser sånn ut da! For da er det ikke sikkert vi slipper inn på denne plassen vi skal bo på. Daftø. Aldri vært der, men tror jeg har kjørt forbi en gang. Og da fant jeg ut at det hadde vært en fantastisk plass å dra på familieferie. Det så nemlig veldig gøy ut. Det en så fra veien. Om det var der da. Men de kan vel ikke ha to sånne plasser i lille Strømstad?

Må visst ned å sjekke tørketrommelen nå. Og så er det snart klart for å stappes inn i bilen .. dermed gikk det greit denne ganga også, ikkeno’ problem dette. Men det har jeg jo visst hele tiden!

God helg da! ;o) Og du, jeg har en facebookside, den finner du HER .. sånn i tilfelle du er livredd for å gå glipp av det som skjer på bloggen ..

11 kommentarer
    1. Hehe, her i huset er det i hvert fall motsatt. Jeg pakker i god tid, og hver dag får jeg nye ideer om hva jeg kan komme til å få bruk for. De siste tingene jeg kommer på må som oftes i min manns koffert, for min er oppfylt av alle nyttige og unyttige ting.
      Det høres ut til at det kan komme til å bli en trivelig samling du er på vei til. Kos deg masse, og hvem vet, kanskje jeg finner veien til FB for å sjekke om du har det bra:):)
      God tur!!!

    2. Det er som eg skulle ha skrive det sjøl, eg og hatar å pakke. Min mann og er slik som pakkar lang tid på førehand, og meir stressa blir eg som ikkje har pakka. Det egr har gjort i det siste, er å pakke på papiret når eg kjem på noko som skal pakkast, slik at når pakkinga byrjar, har eg alt nedskrive og det er berre til å hive det ned i kofferten.

    3. Så koselig da 🙂 Harrytur med slekta 😀 Vi gjør det vi også innimellom 🙂 Mest de nærmeste da. Og planlegger en muligens i høstferien. Kos dere da 🙂 Pakkinga tar du når det passer 😉

    4. ER som å høre om meg dette 🙂 Hater å pakke og utsetter det til siste rest, og jeg blir stresset og lei. At jeg aldri lærer. Men dere får ha en riktig flott helg nede i Strømstad 🙂

    5. dette såg veldig koseligt ut,ønsker dere en kjempefin ferie dit :))
      Jeg har vært med på et liknande opplegg ilag med min og min manns familie,vi leigde nesten hele campingplassen :)og det kan jeg love var helmax :))

    6. Enig med deg, pakking er kjedelig.
      Skal på tur i dag vi også, men jeg har heller ikke begynt å pakke enda 🙂
      (har skrevet liste da…en lang en…)
      God tur og kos deg masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg