Tirsdagstema # Rörelse

 

Her var det iallefall bevegelse!
Har du noen gang tenkt på hvor enorme vingene til en helt alminnelig måke er?
Nope, ikke jeg heller.
Iallefall ikke før jeg prøvde å ta bilde av denne her i sommer ..
Akkurat her går den inn for landing.

Det er tirsdag, sola skinner og jeg må ut og luke litt i nederste del av hagen.
En er aldri arbeidsledig om en har hus og hage iallefall.
Selve den betalte arbeidsdagen min starter 15 og varer til midnatt.
Og nå er det bare fire dager igjen til disse kveldsskiftene mine er over.
For denne gang. Det skal bli ganske godt kjenner jeg.

Tirsdagstemaet denne uka er altså rörelse/bevegelse.
Vil du være med på denne fotoutfordringa kan du klikke deg inn på logoen under.
Vil du ikke kan du jo ta en tur innom likevel
for å se på alle de andres bidrag?

Go’ tirsdag fra meg til deg!
:o)

 

22 kommentarer

Siste innlegg